W najnowszym rankingu portalu LinkedIn „Top Attractors”, czyli ogólnoświatowym zestawieniu pracodawców, którzy najskuteczniej przyciągają talenty, Nestlé zajęło 12. z 40. wyróżnionych miejsc. Międzynarodowy koncern został również uznany za jednego z najatrakcyjniejszych pracodawców na świecie w rankingu Universum 2016.

„Top Attractors”, to pierwszy tego typu ranking portalu LinkedIn wyróżniający 40 największych firm, które najlepiej na świecie potrafią przyciągnąć największe talenty, a następnie zatrzymać je w swoim zespole. Wśród wyróżnionych w klasyfikacji koncern Nestlé zajął 12. miejsce. Na podium rankingu stanęły firmy technologiczne: Apple, Salesforce oraz Facebook.

Profil Nestlé na LinkedIn śledzi 1 780 000 osób na całym świecie, spośród ponad 433 milionów użytkowników tego portalu. Osoby obserwujące stronę koncernu spożywczego mogą poznać wartości i kulturę firmy, a także obserwować bieżącą i pasjonującą pracę w Nestlé. Między innymi dzięki temu praca w Nestlé staje się celem dla wielu utalentowanych osób o różnorodnych kompetencjach.

Nestlé zostało również wyróżnione w najnowszym rankingu Universum, w którym zajęło 25. miejsce, biorąc pod uwagę opinie studentów kierunków biznesowych, oraz 23. lokatę według przyszłych inżynierów. Ankieta przeprowadzona wśród studentów uczelni wyższych oceniała siłę marki pracodawcy (Employer Brand – EB) spośród 50 największych pracodawców z wszystkich branż, skupiając się na czterech obszarach: wizerunek i reputacja firmy, charakterystyka pracy, ludzie i kultura firmy, wynagrodzenie i szanse awansu. Ranking stworzono na podstawie wyników uzyskanych z 267 084 ankiet wypełnionych przez studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych oraz IT z 12 najbardziej rozwiniętych gospodarczo krajów świata.

Źródło: informacja prasowa Nestlé, stan z dnia 12 lipca 2016 r.