Precyzyjna oferta = dobry kandydat
\

Na dzisiejszym rynku pracy pracodawcy mogą być pewni, że na ich ofertę odpowie rzesza kandydatów. Jednak publikacja ogłoszenia nie gwarantuje, że na wolne stanowisko zgłoszą się ci najlepsi. Aby tak się stało, firmy muszą przywiązywać większą wagę do treści oferty pracy – powinna być ona precyzyjna i niesztampowa.

Jak wynika z badania „Bilans Kapitału Ludzkiego”, prowadzonego na Uniwersytecie Jagiellońskim, 3/4 pracodawców nie może znaleźć kompetentnych pracowników. Pracodawcy zasypywani są setkami CV i spośród nich muszą wyłonić te, które spełniają ich oczekiwania. Szybką selekcję znacznie ułatwiają już systemy do rekrutacji on-line, ale warto też dobrze przygotować się do pierwszego etapu rekrutacji, czyli do stworzenia oferty pracy. By zatrudniać najlepszych, trzeba jakoś zainteresować „talenty” naszą propozycją. Gwarantuje to odpowiednio zredagowane ogłoszenie o pracę.

Więcej: www.hrstandard.pl/2012/06/28/precyzyjna-oferta-dobry-kandydat

Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 28 czerwca 2012 r.

Data publikacji: 28 czerwca 2012 r.