Pracownik nie musi informować pracodawcy o zamierze przejścia na emeryturę
Przepisy ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (tekst jedn.: z 2015 r. poz. 748) - dalej u.e.r.nie ustalają terminu, w którym pracownik jest zobowiązany poinformować pracodawcę o zamiarze zakończenia pracy i przejścia na emeryturę, tłumaczy Zygmunt Łobejk,ekspertSerwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych.
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[5295,3869,553,26,7,4],"dataValuesNormalized":[11,8,2,1,1,1],"labels":["Pytania i odpowiedzi","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Komentarze i publikacje","Procedury","Akty prawne","Wzory i narz\u0119dzia"],"colors":["#940C72","#EA8F00","#007AC3","#E5202E","#85BC20","#232323"],"maxValue":9754,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX