Odszkodowania dla służb mundurowych w razie wypadków i chorób związanych ze służbą
Od dnia 3 lutego 2011 r. obowiązuje nowelizacja rozporządzenia dotyczącego ustalania prawa i wypłaty funkcjonariuszom i członkom ich rodzin odszkodowań określonych w ustawie z dnia 16 grudnia 1972 r. o odszkodowaniach przysługujących w razie wypadkw i chorb pozostających w związku ze służbą w Policji (Dz. U. Nr 53, poz. 345 z pźn. zm.).Zmienione przepisy rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 10 marca 1992 r. w sprawie przyznawania i wypłaty odszkodowań przysługujących w razie wypadkw i chorb pozostających w związku ze służbą w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Biurze Ochrony Rządu (Dz. U. Nr 29, poz. 129 z pźn. zm.) dotyczą ustalania prawa i wypłaty funkcjonariuszom oraz członkom ich rodzin odszkodowania należnego z tytułu wypadku lub choroby powstałych w związku ze służbą.