Modele kompetencyjne - audyt i budowa
\

Śniadanie odbędzie się 27 sierpnia 2014 r. w godzinach 8.30-12.00 w Restauracji Halka przy ul. Pańskiej 85 w Warszawie.

Posiadanie dobrego, empirycznie zweryfikowanego modelu kompetencji, który jest powiązany ze strategią organizacji jest kluczem do wytworzenia przewagi konkurencyjnej.

Dzieje się tak ponieważ zyskujemy narzędzie, które pozwala nam na poszukiwanie, kontrolowanie oraz rozwijanie kompetencji, które są potrzebne w konkretnej organizacji. Większość organizacji jest przekonana co do słuszności posiadania modelu kompetencji, jednak kiedy dochodzi już do jego wdrożenia, często pojawiają się trudności natury technicznej. Dlatego też podczas najbliższego Śniadania HR eksperci Instytutu Analiz im. Karola Gaussa odpowiedzą na nurtujące HR pytania:

- Jak prowadzić weryfikację empiryczną modelu?

- Jak krok po kroku wygląda metodologia dochodzenia do dobrego modelu?

- Jakie cechy charakterystyczne ma dobry model kompetencji?

- Czym wyróżnia się budowanie modeli kompetencyjnych w podejściu Evidence-Based?

- Dlaczego nie istnieje uniwersalny model kompetencji?

- Jak nie pomylić kompetencji z osobowością?

Prosimy o zabranie ze sobą na Śniadanie HR komputera/tabletu lub smartfona. Dzięki temu wezmą Państwo udział w mini-warsztacie, podczas którego zaprezentowany zostanie kluczowy element budowy modelu kompetencyjnego: empiryczna weryfikacja ekspercka wybranej kompetencji.

Śniadanie HR poprowadzą:

dr Victor Wekselberg: Psycholog organizacji. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku usług doradczych. Od 38 lat bada i diagnozuje pracowników w organizacjach za pomocą narzędzi psychologicznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w audycie i wdrażaniu modeli kompetencyjnych i systemów ocen. Twórca i współtwórca testów psychologicznych. Specjalizuje się w diagnozie organizacyjnej, konsultingu organizacyjnym, metodologii badawczej. Autor artykułów naukowych poświęconych współpracy, zaufaniu i teorii grup.

Dariusz Ambroziak: Psycholog organizacji. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku usług doradczych i szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie organizacyjnej, metodologii badawczej oraz prowadzeniu analiz statystycznych. Rozwija biznesowo i naukowo koncepcję przeciwdziałania Anomii Pracowniczej. W biznesie jest zwolennikiem podejścia Evidence-Based Management (EBM), czyli zarządzania opartego na dowodach.

Data publikacji: 30 lipca 2014 r.