Wśród osób publicznie deklarujących poparcie dla tego innowacyjnego projektu, znajdziemy między innymi Łukasza Jakóbiaka - prowadzącego popularny internetowy talk show "20m2 Łukasza" oraz Jessicę Mercedes Kirschner - blogerkę modową (znanych także z mainstreamowych mediów).

W ciągu pierwszych 10 dni stronę internetową hiremenow.pl (http://www.hiremenow.pl/) odwiedziło ponad 12 tysięcy osób, z czego blisko 1 300 podzieliło się informacją o akcji, za pomocą mediów społecznościowych. "10% to bardzo zadowalający poziom konwersji społecznościowej, świadczący o dużym zaangażowaniu i wysokiej identyfikacji z akcją" - komentuje Aleksandra Wiśniewska, specjalistka marketingu internetowego, współautorka, odpowiadająca za strategię i stronę marketingową projektu.

Ewa poprzez swoje działania postanowiła udowodnić, że kreowany przez media obraz polskiego rynku pracy jest nieprawdziwy, gdyż wiele zależy od osób poszukujących pracy. Tezę tę potwierdza również Magdalena Kozłowska, wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Biznesu w Gdańsku, ze specjalizacją HR, która podkreśla, że 80% dokumentów aplikacyjnych jest przygotowanych nieprawidłowo. Także ona postanowiła pomóc, poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie poprawy CV oraz przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej.

"Codziennie kontaktują się ze mną bardzo wartościowi ludzie, którzy chcą mi bezinteresownie pomóc. Czuję się tak jakbym nagle znalazła się na znaczącej imprezie 'networkingowej'. To dla mnie cenne doświadczenie" - podsumowuje Kamoda. Wszelkie wskazówki uzyskane od ekspertów udostępnia na swoim blogu. Dzięki czemu rzesze innych poszukujących pracy, mogą czerpać wiedzę z jej nowych doświadczeń.

Równolegle do nieszablonowych działań prowadzonych w Internecie, autorka projektu aplikuje o pracę w tradycyjny sposób. Przedsięwzięcie ma charakter niekomercyjny, a jego całkowity koszt to 15 zł opłaty za serwer.

Źródło: www.hiremenow.pl