Rozbudowane strefy relaksu, piłkarzyki czy klimatyczne fototapety nie są już domeną branży kreatywnej.
Zdaniem dr. Craiga Knighta z University of Exetero, to, w jakim otoczeniu się znajdujemy, wpływa na nasze samopoczucie i produktywność. — Jak wynika z naszych badań, dla zdecydowanej większości (ok. 60 proc.) pracowników z sektora usług dla biznesu wygląd i organizacja miejsca pracy są ważne. Te dane obalają mit, zgodnie z którym estetyczne i nieszablonowo zaaranżowane biuro powinno być zarezerwowane dla agencji reklamowych czy innych sektorów kreatywnych - komentuje Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz członek zarządu Mikomax Smart Office. Obecnie polskie firmy są coraz bardziej otwarte na niestandardowe rozwiązania. Jako przykład można podać firmę AstraZeneca, reprezentującą branżę farmaceutyczną, która w nowej siedzibie swojej firmy sale konferencyjne ozdobiła fototapetami przedstawiającymi plaże, pola rzepaku czy stogi siana. Natomiast firma Aviva postawiła na zmianę aranżacji wnętrz, która wywoływać ma pozytywne skojarzenia.
Więcej: www.firma.pb.pl/4611967,95892,korporacje-stawiaja-na-przyjazne-biura
Źródło: Puls Biznesu, stan z dnia 11 sierpnia 2016 r.