Jak zrozumieć Millenialsów?
\

Według przeprowadzonych ostatnio przez Career Builder badań, 34% pracowników w USA ma za szefów osoby młodsze od siebie, a szefowie 14% z nich są młodsi o 10 lat. Temat różnorodności pokoleń, w mediach już nieco przebrzmiały, stał się jednym z głównych wyzwań dla działów HR. W globalnym świecie, w którym pokolenie Y wyrasta jednocześnie w Nowym Jorku i Łodzi, umiejętność przełożenia celów i strategii organizacji na język generacji, jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Oto kilka wskazówek komunikacyjnych dla zarządzających pokoleniem Y.

Dla przypomnienia, pokolenie Y to osoby urodzone po 1980 roku – najstarsi jego reprezentanci są dzisiaj nieco po 30. To generacja znana również "pod nazwą" pokolenie Dlaczego („why?”). Jej kluczową cechą jest wszechobecny i wszechstronny dostęp do Internetu i nowych technologii. To właśnie on ma decydujący wpływ na charakter komunikacji z pokoleniem Y. Kluczem do zrozumienia tej generacji jest również zaakceptowanie faktu, że praca jest dla Millenialsów czymś całkowicie innym niż dla ich starszych współpracowników. Obserwując ich pobłażliwy stosunek do różnego rodzaju zajęć, można wyciągnąć pochopny wniosek, że praca nie jest dla nich najważniejsza. Ale to nie do końca prawda. W gruncie rzeczy, pokolenie Y zaakceptowało pracę jako część swojego życia.

Więcej: www.hrstandard.pl/2014/08/13/millenials-instrukcja-obslugi

Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 14 sierpnia 2014 r.

Data publikacji: 14 sierpnia 2014 r.