Jak dział HR może wspierać siły sprzedaży? Trendy rozwoju działów sprzedaży i obsługi Klienta
\

Czym żyje Wasza firma? Sprzedażą, oczywiście. Nie czekaj, aż dyrektor sprzedaży zleci Wam kolejny cykl szkoleń z militarnych technik obrony ceny. Zainspiruj go! Poznaj kierunki rozwoju sprzedaży, które dział HR powinien zrozumieć, aby być partnerem dla tego najbardziej biznesowego działu, jakim jest sprzedaż: CEM (Customer Experience Management), NPSs (najlepsze praktyki sprzedaży) LevelUP (model podnoszenia jakości obsługi z każdego miejsca, w jakim jest organizacja).

Dowiedz się więcej na Rozwiązaniach HR, już dziś zarezerwuj miejsce!

Dla wszystkich Klientów Wolters Kluwer wstęp bezpłatny!

Prelegent - Mariusz Siechowicz

Partner zarządzający w firmie Westhill Consulting. Z wykształcenia ekonomista, z zamiłowania konsultant i coach. Trener z doświadczeniem w realizacji szkoleń z zakresu zarządzania i Obsługi Klienta na każdym poziomie Certyfikowany coach, członek-założyciel Izby Coachingu i Klubu Coacha. Od kilkunastu lat buduje, i wspiera innych w budowaniu, prawdziwie partnerskich relacji z Klientami. Przez wiele lat pracował w korporacjach, takich jak ING, czy Medicover, zajmując się sprzedażą, obsługą Klienta i coachingiem. Pracował jako sprzedawca, koordynator zespołu sprzedawców, starszy specjalista ds. obsługi Klienta, trener i coach wewnętrzny, specjalista ds. standardów obsługi Klienta, menedżer ds. sprzedaży. W pracy konsultanta prowadził projekty wdrażania standardów sprzedaży i obsługi Klienta w dużych firmach, m.in. LOT, Deutsche Bank, BPH. W swoich projektach opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach, takich jak wdrażanie idei FAIR PLAY w kontaktach z Klientami, czy podnoszenie jakości relacji z Klientami w kierunku idei CEM.

Data publikacji: 9 września 2014 r.