Dwie trzecie przedstawicieli pokolenia Y ma zamiar przed 2020 rokiem odejść z firmy, w której są dziś zatrudnieni. Podczas ruszającego 20 stycznia br. Światowego Forum Ekonomicznego w Davos eksperci firmy doradczej Deloitte pomogą światowym liderom biznesu nauczyć się, jak zaszczepić w tzw. Millennialsach lojalność wobec organizacji, w której pracują.
Hasłem przewodnim tegorocznego forum jest „Okiełznanie czwartej rewolucji przemysłowej” (Mastering the Fourth Industrial Revolution), a jednym z jego celów określenie zadań, które ma do spełnienia w społeczeństwie współczesny biznes. Za sprawą Deloitte ten temat po raz pierwszy pojawił się w Davos w 2012 roku. W tym roku dyskusja ma się koncentrować wokół współpracy biznesu z najważniejszymi interesariuszami w celu rozwiązania najbardziej palących problemów społecznych. W Davos firma Deloitte po raz kolejny zaprezentuje wyniki międzynarodowego badania „Millennials Survey”, które pokaże, jak dużą rolę młode pokolenie odgrywa w rozwoju biznesu i społeczeństwa. Pozwoli ono również odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób pracodawcy mogą zaspokoić potrzeby pokolenia Y w zakresie ich rozwoju zawodowego.
Więcej: www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases/articles/Deloitte-partnerem-Forum-w-Davos.html
Źródło: deloitte.com/pl, stan z dnia 19 stycznia 2016 r.