Czy pracodawca może udostępniać pracownikom suplementy diety?
Pytanie pochodzi z publikacji Serwisu BHPW celu minimalizacji wchłaniania przez organizm metali ciężkich, na które narażony jest pracownik, pracodawca chce udostępnić pracownikom suplement diety zawierający Mg, Zn, Fe, Se, Cu, Ca, Mn, J, K,Cr i inne witaminy i minerały? Czy w związku z udostępnieniem takich środków na pracodawcy spoczywają jakieś obowiązki? Czy pracodawca powinien to skonsultować z lekarzem zakładowym lub właściwą instytucją? Czy w związku z tym pracodawca ma obowiązek przeprowadzenia testów alergicznych?
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[664,332,328,128,55,2],"dataValuesNormalized":[9,5,5,2,1,1],"labels":["Akty prawne","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Pytania i odpowiedzi","Komentarze i publikacje","Wzory i narz\u0119dzia","Procedury"],"colors":["#85BC20","#EA8F00","#940C72","#007AC3","#232323","#E5202E"],"maxValue":1509,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
Kamila Milczarek, autor współpracuje z publikacją Serwis BHP.
Odpowiedzi udzielono: 2 maja 2017 r.
| |
Więcej informacji i narzędzi znajdziesz w programie Serwis BHP Bądź na bieżąco ze zmianami prawnymi i korzystaj z aktualnych materiałów
|  |