Siedem dodatkowych godzin w każdym tygodniu oznacza 30 godzin miesięcznie i 365 godzin rocznie. 60% badanych twierdzi, że pracuje po godzinach, aby zadbać o organizację swojej pracy, jednak pozostałe 40% przyznaje, że nie ma innej możliwości, gdyż ich klienci wymagają szybkiej reakcji.

Inne ciekawe wnioski z ankiety:

68% pracowników sprawdza pocztę służbową przed ósmą rano;

50% sprawdza służbową skrzynkę mailową będąc jeszcze w łóżku;

40% odpowiada na maile nawet po godzinie 22.00;

57% sprawdza pocztę podczas spotkań rodzinnych;

38% nie może powstrzymać się od sprawdzania poczty przy stole, podczas posiłku.

Więcej:

www.hrreporter.com/articleview/13421-americans-working-an-average-of-7-extra-hours-per-week-at-home-survey

 

Chcesz wiedzieć więcej? Masz pytania?
Nie czekaj - z nami poznasz wszystkie odpowiedzi!