Deweloperzy rozpoczynając inwestycję zawsze przygotowują pakiet wizualizacji obiektu i jego wnętrz. Obrazy bowiem lepiej przemawiają do klientów. Powoli wydaje się jednak, że to za mało. Kupujący pragną dotknąć, spróbować i poczuć na własnej skórze swoje przyszłe mieszkanie.


Styl mieszkania pokazowego

Takie mieszkanie musi od samego progu rozbudzać wyobraźnię kupującego i kusić rozlicznymi funkcjonalnymi rozwiązaniami. Klienci prócz estetyki największą uwagę przywiązują do praktycznych i „życiowych” zastosowań przedmiotów codziennego użytku. - Mieszkania pokazowe mają za zadanie ukazać jak można w prosty i ciekawy sposób urządzić wnętrze i najlepiej zagospodarować przestrzeń. Są bodźcem poruszającym wyobraźnię klienta.

Wykwalifikowani architekci aranżują wnętrza "cieszące oko", stosując odpowiednio zestawione ze sobą meble, materiały i kolory, tak aby całość była spójna i atrakcyjna. Designerzy dużą wagę przywiązują do poszczególnych funkcji danych pomieszczeń, o czym często potencjalni klienci nie myślą w przypływie euforii wynikającej z zakupu nowego mieszkania. – mówi Małgorzata Kluska z Boske Art. – Zadaniem architekta jest zaprojektowanie wnętrz tak, aby nawet przy niedużym nakładzie finansowym uzyskać świetny efekt. Mieszkania urządzone z myślą o rodzinach będą bardziej tradycyjne. W takich lokalach architekt może się wykazać nawet za pomocą produktów ze średniej półki i urządzić piękne mieszkanie za rozsądną cenę - dodaje. Dzięki różnym detalom klienci w mieszkaniu pokazowym niejednokrotnie czują się jak w swoim domu. Widzą jednocześnie, że dane mieszkanie jest dla nich niczym ubranie uszyte na miarę.


Czym kuszą deweloperzy?
Deweloperzy zlecając architektom urządzenie lokalu pokazowego znają potrzeby swoich potencjalnych klientów, dlatego na kilkudziesięciu metrach powierzchni mieszkalnej starają się uwypuklić wszystkie zalety danej nieruchomości. Takie mieszkanie staje się wizytówką dewelopera, albowiem mieszkania wzorcowe są dopracowane w każdym szczególe.


Liczne przykłady inwestycji z lokalami pokazowymi świadczą o tym, że ta forma sprzedaży nieruchomości przemawia do klientów. Odwiedzający takie gotowe mieszkania i domy, w dużo łatwiejszy sposób są w stanie wyobrazić
sobie życie w tym konkretnym, wymarzonym M.