(opinia z inicjatywy własnej)(2019/C 353/09)
(Dz.U.UE C z dnia 18 października 2019 r.)
Sprawozdawca: Gerhard RIEMER
Decyzja Zgromadzenia Plenarnego |
20.2.2019 |
Podstawa prawna |
Art. 32 ust. 2 regulaminu wewnętrznego Opinia z inicjatywy własnej |
Sekcja odpowiedzialna |
Sekcja Zatrudnienia, Spraw Społecznych i Obywatelstwa (SOC) |
Data przyjęcia przez sekcję |
8.7.2019 |
Data przyjęcia na sesji plenarnej |
17.7.2019 |
Sesja plenarna nr |
545 |
Wynik głosowania (za/przeciw/wstrzymało się) |
191/4/6 |
Bruksela, dnia 17 lipca 2019 r.
|
Luca JAHIER |
|
Przewodniczący |
|
Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego |
1 Deklaracja paryska z 17 marca 2015 r.
2 Zalecenie Rady (2018), ST/9010/2018/INIT.
3 Rezolucja PE (2016) (2015/2138(INI)).
4 Dz.U. C 228 z 5.7.2019, s. 68.
5 "Learning Europe at School", badanie KE, 2013 r.
6 Dz.U. C 228 z 5.7.2019, s. 68.
7 Deklaracja paryska z 17 marca 2015 r.
8 Zalecenie Rady (2018), ST/9010/2018/INIT.
9 Rezolucja PE (2016) (2015/2138(INI)).
10 Zalecenie Rady (2018/C 189/01).
11 Komisja Europejska, "Investing in people", maj 2018 r.
13 COM(2018) 440 final.
14 "Learning Europe at School", badanie KE, 2013 r.
15 Ibidem.
16 EKES, "Twoja Europa, Twoje zdanie".
17 "The Future Evolution of Civil Society in EU by 2030".
19 Kącik edukacyjny.
20 Przykład z Austrii: mała i krótka broszura dla nauczycieli i uczniów ze wszystkimi europejskimi i krajowymi linkami do stron internetowych zawierająca krótkie informacje na różne tematy.
21 Kącik edukacyjny.
22 Dz.U. C 228 z 5.7.2019, s. 68.