Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał także sprostowanie błędnej reklamy poprzez zamieszczenie w stacjach telewizyjnych komunikatu, w którym zawarta jest informacja, że zgodnie z zapisami w Charakterystyce Produktu Leczniczego syrop Neosine należy stosować wspomagająco u osób o obniżonej odporności, w przypadku nawracających infekcji dróg oddechowych.

Tymczasem z emitowanego sportu dotyczącego syropu Neosine wynika, że zwalcza on infekcje, przyspiesza wyleczenia oraz powoduje, że dziecko nie zachoruje na grypę, co jest niezgodne z powyższą Charakterystyką. 

Główny Inspektor Farmaceutyczny stwierdził, że reklama narusza Prawo farmaceutyczne, art. 53, ust. 1, zgodnie z którym reklama produktu leczniczego nie może wprowadzać w błąd i powinna prezentować produkt leczniczy obiektywnie oraz informować o racjonalnym stosowaniu. Art. 56 pkt. 2 natomiast zabrania prowadzenia reklamy produktu zawierającej informacje niezgodne z zatwierdzoną Charakterystyką Produktu Leczniczego. Art. 55 ust. 2 pkt. 2 wskazuje, że reklama nie może zapewniać, że przyjmowanie produktu gwarantuje właściwy skutek. Te wszystkie przepisy zostały złamane poprzez emisję reklamy syropu Neosine. 

Reklama miała zostać wstrzymana już w styczniu 2016, jednak w dalszym ciągu była ona emitowana, z nieznacznie zmienioną treścią, która nadal była niezgodna z przepisami Prawa farmaceutycznego.