Diagnostyka: kampania edukacyjna dotycząca profilaktyki zdrowotnej
\\

Jestem kobietą i dbam o partnera – to hasło drugiego etapu ogólnopolskiej kampanii poświęconej profilaktyce zdrowia, organizowanej przez sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka. Etap ten rozpoczął się 1 września 2014 r. i potrwa do 30 listopada 2014 r. Wiosną 2015 nastąpi kolejna odsłona działań profilaktycznych skierowana do kobiet dbających o zdrowie dzieci.

Głównymi adresatami kampanii są kobiety, ponieważ to głównie one dbają o zdrowie całej rodziny. Ze statystyk wynika, że regularnie bada się prawie 70 procent kobiet i tylko 30 procent mężczyzn.

- W statystykach wykrywalności chorób we wczesnych etapach, kiedy chorobę można poddać skutecznej terapii zdecydowanie lepsze są panie i trudno nie widzieć w tym związku ze średnią długością życia. Naszą kampanią chcemy wesprzeć kobiety i pomóc im zadbać o zdrowie całej rodziny. Przez trzy miesiące trwania drugiego etapu kampanii będziemy rozdawać bony rabatowe na pakiet badań dla mężczyzn z 70-procentową zniżką, a dbające o partnerów panie zapraszamy do konkursu z atrakcyjnymi nagrodami – zachęca Grzegorz Polus, dyrektor ds. marketingu sieci laboratoriów Diagnostyka.

Aby uzyskać bon na komplet badań wystarczy zarejestrować się na stronie kampanii i odpowiedzieć na pytanie „dlaczego dbam o swojego mężczyznę?” Dodatkowo można będzie wygrać atrakcyjne nagrody dla dwojga (wakacje w Alpach, weekendy w SPA i zestawy balneokosmetyków). Fundatorami nagród są Biuro Podróży Wygoda Travel, Flora Pro.Activ oraz Balneokosmetyki z Malinowego Zdroju.

Kampania „Jestem kobietą i dbam” jest kolejną inicjatywą ogólnopolskiej sieci laboratoriów medycznych Diagnostyka, która od lat prowadzi profilaktyczne i edukacyjne kampanie społeczne, takie jak między innymi: „Diagnostyka dla Twojej ciąży”, „Badania z uśmiechem”, czy „Kobieta świadomie dojrzała”. Diagnostyka to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych. Oferuje 2500 rodzajów testów, dostępnych również bez skierowania od lekarza.

Sieć posiada ponad 400 placówek w całej Polsce. Punkty pobrań dostosowane są do obsługi osób niepełnosprawnych, część posiada specjalne kąciki dziecięce, pomagające w bezstresowej obsłudze małych pacjentów. Firma obsługuje miliony pacjentów rocznie oraz współpracuje z kilkoma tysiącami placówek ochrony zdrowia.

Opracowanie: Magdalena Okoniewska

Źródło: www.diag.pl, stan z dnia 9 września 2014 r.

\
Data publikacji: 9 września 2014 r.