Jest to jedyna konferencja, podczas której występują wyłącznie doświadczeni praktycy HR prezentując własne projekty i sprawdzone rozwiązania. Program VII edycji HR Directors Summit obfituje, podobnie jak w poprzednich latach, w najciekawsze studia przypadków, przygotowane przez dyrektorów HR kluczowych firm działających na terenie Polski. Uczestnicy mają do wyboru wystąpienia prezentowane w ramach trzech ścieżek tematycznych.

Zmiany społeczne i te obserwowane w gospodarce stawiają przed działami HR kolejne wyzwania. Dlatego tak jak w poprzednich latach znacząca część konferencji przeznaczona zostanie na dyskusje i debaty. Będziemy dyskutować o nowych rolach dyrektorów personalnych, o projektach które odzwierciedlają trendy społeczne oraz o zmieniających się oczekiwaniach pracowników. Program konferencji HR Directors Summit jest przygotowany w sposób umożliwiający uczestnikom zbudowanie swojej własnej wersji wydarzenia w oparciu o wyzwania z którymi zmierzą się dyrektorzy personalni w swojej codziennej pracy. Nie bez znaczenia będzie również przestrzeń do spotkań i networkingu w grupie ponad 100 dyrektorów personalnych.

Trzy ścieżki tematyczne: Nowe wyzwania, Kreowanie zmiany, Nowe role i kompetencje.

Nowe wyzwania - jeśli wybiorą Państwo tę ścieżkę, będą mieli Państwo okazję posłuchać jak liderzy HR poradzili sobie z wyzwaniami, które postawiły przed nimi organizacje, ludzie i rynek.  Otoczenie biznesowe firm zmienia się dynamicznie i stale. Nowe trendy na rynku pracy, nowe technologie oraz ciągły rozwój wiedzy o efektywnej współpracy z zespołem, a także niezaprzeczalna konieczność budowania przewagi konkurencyjnej, której źródłem jest wiedza a jej nośnikiem pracownicy, stale mobilizują praktyków HR do kreowania nowych, szytych na miarę rozwiązań. Do wyboru mają Państwo następujące tematy : Historia 11 akwizycji – doświadczenia Oracle, Znaczenie HR dla Compliance w przedsiębiorstwie, Spójność w zarządzaniu kompetencjami na przykładzie fabryk Jabile w Europie. Trzy historie, trzy ciekawe rozwiązania.

Kreowane zmiany. To ścieżka, która poprowadzi Państwa przez proces zmiany. Zmiana jest często pożądana, zazwyczaj niezbędna i bardzo rzadko mile widziana. Sama w sobie o niczym nie przesądza ani nie wyrokuje, a jej ewentualny wpływ na siłę przekonywania zależy w każdym przypadku od sposobu, w jaki jest wprowadzona. Do wyboru mają Państwo następujące tematy: Lustro dla Zarządu – czyli jak HR może wspierać zmianę kulturową w działaniu, ‘Lesson learnt’ – stwórz odpowiednie warunki do tego, żeby zmiana mogła się dokonać , Jestem przedsiębiorcą, choć pracuję na etacie, czyli o kreowaniu kultury przedsiębiorczości w procesie zarządzania zmianą w organizacji. Trzy wystąpienia, wiele doświadczeń.

Nowe role i kompetencje. Ponownie wpływ rynku, otoczenia biznesowego, technologii, podejścia nowego pokolenia pracowników do pracy ogóle i ich wpływ na konieczność odegrania nowych lub napisanych w sposób bardziej nowoczesny – ról dyrektorów HR. Kim dziś powinien być dyrektor HR, jakie kompetencje powinien posiadać, jaki wskaźnik oceni jego produktywność, jak szeroki powinien być wachlarz jego działań i co mają z tym wspólnego holony, holarchia, holokracja – to trzecia ścieżka, którą mogą Państwo kroczyć podczas HR Directors Summit.  Do wyboru dla Państwa trzy prelekcje: HR Biznes Partner – moda czy realna potrzeba biznesowa? Co oznacza w praktyce i kiedy partnerstwo HR z Biznesem może się udać?, Produktywność - czy jest to KPI dla HR?, Czego IT i HR mogą się nauczyć od siebie nawzajem? Jak przełożyć trendy w IT na działania HR?. Trzy wystąpienia. Mnóstwo wiedzy i inspiracji.

Organizatorem konferencji jest wydawnictwo Wolters Kluwer. Konferencja HR Directors Summit realizowana jest od 2010 roku. Sześć poprzednich edycji konferencji zgromadziło łącznie ponad 700 osobowe grono dyrektorów personalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą udziału w konferencji. Więcej informacji o konferencji dostępnych jest na stronie projektu>>>>

Monika Dawid-Sawicka

Dyrektor merytoryczny
HR Directors Summit