1. Postaw na pracowników.
Inwestycja w rekrutację i szkolenia odgrywa zasadniczą rolę. Personel to najważniejszy czynnik sukcesu kancelarii. Pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientami i budują relacje, które są fundamentem wizerunku i marki kancelarii. W usługach profesjonalnych firma to ludzie, dlatego częstym zmartwieniem właścicieli kancelarii jest odejście pracownika, a wraz z nim obsługiwanych przez niego klientów. Pracownicy to najważniejszy kapitał kancelarii, dlatego niezmierne ważne jest pozyskanie najlepszych fachowców (i w związku z tym skuteczne procedury rekrutacji), tworzenie atrakcyjnych warunków i – co równie istotne – dobrej atmosfery pracy. Poza wynagrodzeniem warunkiem satysfakcji zmotywowanego, wartościowego pracownika jest możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Inwestycja w doskonalenie zawodowe to warunek zatrzymania dotychczasowych klientów i pozyskania nowych zleceń. Jak pisze guru od marketingu P. Kotler, dobrze wyszkolony personel wykazuje 6 cech: kompetencję, uprzejmość, wiarygodność, rzetelność, reaktywność i komunikatywność.








