Badanie zostało przeprowadzone na grupie 2000 pracowników. 40 proc.  z nich stwierdziło, że osoby, które często dopuszczają się przewinień w pracy nie zostają za to ukarane, a często są wręcz nagradzane lub awansowane. Tylko 52 proc.  pracowników potwierdziło, że wartości wyznawane w ich organizacji mają pozytywny wpływ na ich zachowanie w pracy. Pracownicy pracujący w sektorze prywatnym stwierdzili, że brak wartości w ich organizacjach wynika z ogromnego nacisku na zysk - a w takich warunkach zwyczajnie zapomina się o wartościach. Natomiast osoby zatrudnione w sektorze publicznym skarżyły się na nierówne traktowanie, twierdząc że jedna zasada obejmuje menadżera a inna pozostałych pracowników. Tylko 29% jest w pełni świadoma zasad i wartości jakie panują lub powinny panować w ich organizacjach.

Więcej: www.peoplemanagement.co.uk/pm/articles/2012/11/employers-failing-to-uphold-business-values-warns-cipd.htm