Przepisy nie określają terminu na sporządzenie listy płac
Pracodawca powinien sporządzić listę płac na tyle wcześnie, aby zatrudnieni otrzymali na czas należne im wynagrodzenie. Obowiązujące przepisy nie narzucają pracodawcom konkretnego terminu, tłumaczy Magdalena Skalska,ekspertSerwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych.
W jakim terminie pracodawca powinien sporządzić listę płac za dany miesiąc?
W jakim miesiącu spółka powinna wykazać składki ZUS w deklaracji i w jakim miesiącu je zapłacić?
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[247,38,28,2,2],"dataValuesNormalized":[16,3,2,1,1],"labels":["Pytania i odpowiedzi","Komentarze i publikacje","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Akty prawne","Procedury"],"colors":["#940C72","#007AC3","#EA8F00","#85BC20","#E5202E"],"maxValue":317,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX