44 proc. pracujących Polaków nie wie, czy zatrudniająca ich firma kieruje się jakimikolwiek wartościami korporacyjnymi – wynika z badania Corporate Values Index 2013. Jak wyjaśnia "PB", corporate values to filozofia przedsiębiorstwa, zgodnie z którą działa i stosuje w relacjach z klientami, partnerami oraz udziałowcami.

Pod względem świadomości stosowanych w firmach wartości korporacyjnych wypadamy blado na tle Francuzów, Brytyjczyków, a szczególnie Szwajcarów, spośród których tylko 12 proc. nie było w stanie odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie w tej sprawie.
Jednocześnie zdecydowana większość pracowników (83 proc.) wskazuje, że definiowanie takich wartości przez przedsiębiorstwo jest przydatne. Ale znów pogląd ten najsłabiej popierają Polacy - 72 proc., gdy Francuzi i Szwajcarzy – odpowiednio: 88 i 96 proc.
Raport "Corporate Values Index 2013" przygotowały firmy doradztwa PR tworzące międzynarodową sieć Ecco Network.