Opinie Polaków na temat pracodawców
\

Firmowe strony internetowe, fora internetowe, profile pracodawców w mediach społecznościowych oraz znajomi stanowią dla Polaków podstawowe źródło informacji na temat potencjalnych pracodawców – wynika z badania przeprowadzonego przez serwis społecznościowy GoldenLine.

Raport sporządzony przez największą polską biznesową społeczność internetową zwraca także uwagę na najważniejszy czynnik kształtujący dziś opinię o polskich firmach – wypowiedzi byłych i obecnych pracowników w mediach społecznościowych. Dla ponad 80 proc. ankietowanych oficjalne strony internetowe firm są preferowanym źródłem w poszukiwaniu informacji na temat potencjalnych pracodawców. 68 proc. internautów wymienia fora internetowe jako jedno z podstawowych źródeł informacji. Z kolei 57 proc. z nich wskazuje także na profile pracodawców w mediach społecznościowych. Kandydaci korzystają także z portali pracy (55 proc. odpowiedzi), porad rodziny i znajomych (53 proc. wskazań) oraz z sieci kontaktów w mediach społecznościowych (40 proc. ankietowanych).

Więcej: www.hrstandard.pl/2012/10/31/polakow-opinie-o-pracodawcach-2

Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 31 października 2012 r.

Data publikacji: 31 października 2012 r.