Dzięki temu pracownicy i menedżerowie zyskali możliwość wnioskowania oraz zatwierdzania nieobecności, wniosków pracowniczych dotyczących opieki nad dzieckiem, a także podroży służbowych zarówno przez przeglądarki internetowe, jak i z poziomu urządzeń mobilnych. Za realizację czynności wdrożeniowych odpowiadała GAVDI Polska. Firma Netia potrzebowała intuicyjnego i nowoczesnego narzędzia, dzięki któremu pracownicy oraz menedżerowie mieliby dostęp do najważniejszych informacji, niezależnie od czasu i miejsca, z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego. W związku z tym, we wrześniu 2016 roku firma podjęła decyzję o wdrożeniu rozwiązania samoobsługowego w oparciu o najnowszą technologię SAP Fiori. Są to lekkie, nowocześnie wyglądające i szybkie w implementacji aplikacje, umożlwiające korzystanie z funkcjonalności SAP na urządzeniach mobilnych i desktopach.

- Dzięki narzędziu, dostęp do funkcjonalności systemu SAP odbywa się za pomocą spójnego i przyjaznego interfejsu, który zastąpił poprzednie rozwiązanie i za chwilę zostanie zintegrowany z naszym wewnętrznym komunikatorem Netia Click, a sam proces planowania oraz akceptacji wniosków urlopowych czy innych nieobecności, jak np. delegacji, odbywa się płynnie – podkreśla Rafał Falana, szef Działu Wsparcia Aplikacji - kierownik projektu z Grupy Netia. Dodatkowym atutem zaimplementowanego rozwiązania jest możliwość wnioskowania o dni wolne dotyczące opieki nad dzieckiem w wymiarze godzinowym.  To rozwiązanie jest nie tylko dużym ułatwieniem dla zatrudnionych. Korzyści dostrzegają także pracownicy działu personalnego. Rozwiązanie samoobsługowe to także duże usprawnienie pracy kadry menadżerskiej, która teraz na bieżąco może akceptować wnioski o urlop wypoczynkowy, mieć wgląd w dane podległych im pracowników, czy uzyskać informację o nieobecnościach w swoim zespole, niezależnie od czasu i miejsca, w którym aktualnie przebywa. Dzięki funkcji cyklicznego wysyłania mailingu, informacje dotyczące wniosków urlopowych są wysyłane do przełożonych, pracowników i wyznaczonych zastępców. W związku z tym każda ze stron otrzymuje pełen pakiet informacji.

- Wykorzystanie możliwości urządzeń mobilnych w pracy to zmiana, której oczekują pracownicy.  Cieszymy się, że mogliśmy razem z firmą Netia zrealizować wdrożenie rozwiązania samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w oparciu o najnowsze technologie, a  taką jest SAP Fiori. Tym samym udało nam się sprostać wszystkim oczekiwaniom klienta. Decyzja firmy o rozszerzeniu zakresu naszych usług, to dla nas najlepszy dowód uznania – mówi Ireneusz Hołowacz, Dyrektor ds. Produktów GAVDI Polska S.A. Projekt rozpoczął się pod koniec 2016 roku, a start systemu nastąpił w lipcu bieżącego roku. Implementacja samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w technologii SAP Fiori to kolejny projekt zrealizowany przez Grupę Netia oraz GAVDI Polska. Grupa Netia korzysta z rozwiązań GAVDI zarówno w zakresie bieżącego wsparcia konsultingowego dla modułu SAP HCM, a także z dedykowanych rozwiązań, tj. samoobsługi pracowniczej w środowisku SAP Portal, zarządzania czasem pracy, zarządzania kosztami osobowymi i wynagrodzeniami. Grupa korzysta również z autorskiego rozwiązania GAVDI eDeklaracje do elektronicznego generowania i wysyłki pracowniczych deklaracji podatkowych oraz dokumentów PIT.

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Świadczone przez nią usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Grupa zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Źródło: GAVDI Polska S.A.