Niejasna wartość benefitów
\

Oferowanie pakietów korzyści dla pracowników staje się coraz trudniejsze dla organizacji.

Najnowsze badania firmy Thomsons Online Benefits, Global Employee Benefits Watch 2014, wskazują, że największym wyzwaniem dotyczącym globalnej strategii korzyści w firmach międzynarodowych jest brak zrozumienia pracowników względem wdrażania programów nagradzania (50%). Drugim istotnym wyzwaniem dla organizacji jest poprawa zaangażowania oraz komunikacji wewnętrznej.

Badania Global Employee Benefits Watch 2014 pokazały również, że mniej niż połowa organizacji (49%) chce posiadać opracowaną strategię benefitów w swoich organizacjach.

Więcej niż 60% firm stanęło w obliczu problemów dotyczących zarządzania benefitami.

Ponad jedna trzecia (35%) firm chce zmienić swój sposób rekrutacji i skupić się na bardziej marginalizowanych pracownikach. 24% chce zatrudnić młodszych pracowników, 10% planuje zatrudniać starszych pracowników, a prawie 23% zastanawia się nad zatrudnieniem emerytowanych pracowników. 38% firm przyznaje się do trudności w zapewnieniu elastycznej strategii względem potrzeb różnych pracowników. Tylko 4% zapewnia ofertę opieki nad dzieckiem w miejscu pracy, 41% nie posiada programów dla pracowników opiekujących się rodzicami.

"Nasze ostatnie badania wskazały rosnącą potrzebę globalnych firm do wdrożenia rozwiązań, które pozwolą wdrożyć organizacjom systemy benefitowe dla poszczególnych pracowników" - powiedział Chris Wakely, wiceprezes Thomsons Online Benefits w Ameryce Północnej.

Źródło: , stan z dnia 11 sierpnia 2014 r.

Data publikacji: 8 sierpnia 2014 r.