Jak komunikować się z pokoleniem Y?
\

Szymon Góralski: Pokolenie, które obecnie wchodzi na rynek pracy, z pewnością jest wyzwaniem dla właścicieli i menedżerów firm. Młodzi ludzie mają inne oczekiwania odnośnie zarządzania i komunikacji w firmie niż ich starsi koledzy. Czy warto zmieniać dla nich swoje podejście do zarządzania? Czy też raczej to młodzi powinni się dostosować do obowiązujących w większości firm reguł?

Wiele osób wciąż spiera się o to, czy pokolenie Y w ogóle istnieje, a jeśli tak, to czy znacząco różni się od poprzednich pokoleń. Przyjmuje się, że generacja Y to osoby z roczników 1980-2000. Wg badań już 25% pracujących osób w USA pochodzi z pokolenia Y. W Polsce bardziej ostrożnie podchodzi się do szacowania obecności osób z tego pokolenia w grupie aktywnej zawodowo. Zmiany ustrojowe i stosunkowo młoda gospodarka wolnorynkowa spowodowały, że zmiany pokoleniowe zachodzą inaczej niż w krajach zachodnich.

Więcej: www.komunikat.rrcc.pl/2013/02/jak-komunikowac-sie-z-pokoleniem-y

Źródło: www.komunikat.rrcc.pl, stan z dnia 28 lutego 2013 r.

Data publikacji: 28 lutego 2013 r.