Zazwyczaj kiedy nie pracujemy, korzystamy z komputera w celach prywatnych. Często też robimy pozaregulaminowe przerwy na posiłek oraz rozmawiamy przez telefon bynajmniej nie służbowo – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak przy współpracy z portalem Interia.pl.
Jak wynika z przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak badania, większość ankietowanych (63%) nie uważa, że marnuje czas w pracy. Zaledwie 13% zdecydowanie przyznaje, że załatwia swoje osobiste sprawy w godzinach pracy, a 14% osób na pytanie, czy ma poczucie, że marnuje czas w pracy, odpowiedziało „raczej tak”. W jaki sposób ankietowani marnują czas w pracy? Aż 69% osób korzysta z Internetu w celach prywatnych. 49% robi sobie dodatkowe (pozaregulaminowe) przerwy na posiłek, kawę czy herbatę. Wśród najczęściej pojawiających się odpowiedzi znalazły się również prywatne rozmowy telefoniczne (38% badanych) oraz plotki (34%).
Źródło: inf. pras. rynekpracy.pl, stan z dnia 24 lipca 2013 r.