Krajowy Rejestr Długów zrealizował projekt EB mający na celu zbudowanie marki Departamentu IT firmy. Głównym zadaniem było przedstawienie go jako atrakcyjnego miejsca pracy dla najlepszych specjalistów z branży IT zamieszkujących Wrocław i Dolny Śląsk. Sam pomysł powstał ze względu na rosnącą konkurencję na wrocławskim rynku pracy, pomiędzy pracodawcami poszukującymi specjalistów z branży IT.

Na początek ogłoszono wśród pracowników konkurs na stworzenie logo KRD IT i spójnej identyfikacji wizualnej Departamentu IT, pozwalającej na jego efektywną promocję. Przygotowano stronę internetową, dedykowaną specjalistom z branży IT informującą o atutach współpracy z KRD. Dzięki samodzielnie przygotowanej kampanii udało się osiągnąć założone cele. Wzrosła liczba aplikacji oraz rozpoznawalność Departamentu IT, a dodatkowo identyfikacja pracowników Departamentu IT z firmą stała się silniejsza.

Więcej: www.hrstandard.pl/2015/01/16/employer-branding-w-it-jak-to-zrobic-po-polsku

Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 19 stycznia 2015 r.