Amerykańscy pracownicy nie są zadowoleni ze szkoleń, które oferuje pracodawca
\

Ankieta przeprowadzona przez firmę ON24 na 500 amerykańskich pracownikach świadczy o fakcie, że pracownicy nie są zadowoleni ze szkoleń, które oferuje im pracodawca.

ON24 jest dostarczycielem eventów internetowych, webinariów itp. Wszyscy ankietowani uważają, że szkolenia są bardzo ważne, ale aż 84% jest nimi rozczarowana. 48% badanych twierdzi, że szkolenia są stosowane tylko okazjonalnie, a powinny być codziennością. 45% ankietowanych uważa, że przebyte przez nich szkolenia są zazwyczaj nudne i nieprzekonujące. 25% badanych skarży się też na jakość materiałów szkoleniowych. 55% ankietowanych uważa, że najpotrzebniejszym szkoleniem, które powinno być dostępne online, jest szkolenie adaptacyjne dla nowych pracowników. 80% badanych uważa, że szkolenia pomagają im lepiej pracować i osiągać cele. 80% pracowników ceni sobie dostępność szkoleń online - mogą oni wykonywać je wtedy z różnych miejsc. 56% szkolonych uważa, że materiały szkoleniowe powinny być dostępne pod odbytym szkoleniu właśnie w Internecie.

Więcej: www.hrreporter.com/articleview/17189-american-workers-unhappy-with-employer-training

Data publikacji: 30 stycznia 2013 r.