Sprawa dotyczyła spółki, która wygrała przetarg zorganizowany przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDiK) na kompleksowe utrzymanie autostradowe obwodnicy Wrocławia. W umowie sprecyzowano rodzaje usług, do wykonania, których zobowiązała się spółka i które nabywane będą przez GDDKiA. Usługi te obejmują m. in.: odśnieżanie, likwidowanie śliskości, utrzymanie nawierzchni, zabezpieczenie powstałych ubytków poprzez remont cząstkowy mas lub inną technologią, utrzymanie czystości jezdni i pasa drogowego wjazdów i zjazdów, utrzymanie wyposażenia technicznego w dobrym stanie technicznym, niezagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego i zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie wszystkich elementów drogi, utrzymanie oznakowania, utrzymanie zieleni przydrożnej, skarp i nasypów, współpraca z administracją drogową, Policją, Pogotowiem ratunkowym, jednostkami Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, dokonywanie zgłoszeń Policji w stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów wyposażenia drogi oraz w przypadkach uszkodzeń mechanicznych tych elementów wyposażenia.

Więcej informacji i narzędzi znajdziesz w programie
Vademecum Głównego Księgowego
Bądź na bieżąco ze zmianami prawnymi i korzystaj z aktualnych materiałów