Zmiany w statystycznej karcie wypadku
Nowy wzr statystycznej karty wypadku przy pracy oraz adresata pisemnej wersji dokumentu określa rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 listopada 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie statystycznej karty wypadku przy pracy (Dz. U. Nr 218, poz. 1440). Obowiązuje ono od dnia 7 grudnia 2010 r. Zmiany dotyczą m.in. objaśnień, klasyfikacji i oznaczeń kodowych stosowanych do prawidłowego wypełnienia statystycznej karty wypadku. Zgodnie z nową regulacją kartę statystyczną wypadku w formie papierowej mogą przesyłać tylko pracodawcy zatrudniający nie więcej niż 5 pracownikw. Pracodawcy ci mogą przekazać oryginał statystycznej karty sporządzony w formie papierowej do Urzędu Statystycznego w Gdańsku. Są przy tym obowiązani do przesłania uzasadnienia, dlaczego informacje statystyczne o wypadku chcą przesyłać w formie tradycyjnej, czyli papierowej.
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[790,257,136,7,7,6],"dataValuesNormalized":[14,5,3,1,1,1],"labels":["Pytania i odpowiedzi","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Komentarze i publikacje","Akty prawne","Procedury","Wzory i narz\u0119dzia"],"colors":["#940C72","#EA8F00","#007AC3","#85BC20","#E5202E","#232323"],"maxValue":1203,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX