Stres w pracy - problem dla pracodawcy
\

Jak wynika z badań Deloitte "Global Human Capital Trends 2014", pracodawcy powinni zwrócić większą uwagę na poziom stresu swoich pracowników.

Badanie zostało przeprowadzone na próbie badawczej ponad 2500 liderów ze świata biznesu oraz specjalistów w zakresie HR. Wyniki pokazują, że nadmiar informacji oraz intensywny klimat pracy poważnie przytłacza personel, a tym samym osłabia poziom wydajności i prowadzi do niskiego zaangażowania pracowników.

Ponad jedna trzecia (34%) liderów uznaje problem stresu za jeden z najważniejszych, z jakim spotykają się w swojej pracy. Jedynie jeden na 10 pracowników odczuwa realne wsparcie ze strony pracodawcy w zwalczaniu problemu stresu w pracy.

Ponadto, blisko 57% respondentów twierdzi, że ich firmy są "słabo przygotowane", jeśli chodzi o wspieranie liderów w zarządzaniu trudnymi sytuacjami, tworzeniu harmonogramów pracy oraz pomocy w zarządzaniu informacjami.

Więcej: www.hrmasia.com/news/latest-news/swamped-employees-should-be-a-key-concern-for-bosses/191376

Źródło: www.hrmasia.com, stan z dnia 4 września 2014 r.

Data publikacji: 4 września 2014 r.