Pokolenie Y stawia na innowacyjność
\

Młodzi pracownicy od firmy oczekują większej społecznej odpowiedzialności oraz kultury wspierającej innowacyjność.

Pracownicy wywodzący się z pokolenia Y (urodzeni w 1983 roku i później) mają wysokie oczekiwania wobec miejsca zatrudnienia. Dla 70 proc. z nich tym, co decyduje o atrakcyjności miejsca pracy jest mniej sformalizowany, a bardziej samodzielny i niezależny styl pracy, który umożliwiają m.in.: nowoczesne technologie. Jak wynika z trzeciej edycji badania „The Millennial Survey 2014”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte w 26 krajach świata, pokolenie Y zwraca coraz baczniejszą uwagę na stopień innowacyjności przyszłego pracodawcy, społeczną odpowiedzialność prowadzonego przez niego biznesu oraz oczekuje, że ich firmy w większym niż dotychczas stopniu zaangażują się w rozwiązywanie ważnych problemów, takich jak: bezrobocie, nierówność społeczna i gospodarcza, walka ze skutkami zmian klimatycznych.

Więcej: www.deloitte.com/view/pl_PL/pl/dla-prasy/9bdf7f9031444410VgnVCM2000003356f70aRCRD.htm

Źródło: www.deloitte.com/pl, stan z dnia 24 lutego 2014 r.

Data publikacji: 24 lutego 2014 r.