[COM(2017) 279 final - 2017/0111 (COD)](2018/C 081/13)
(Dz.U.UE C z dnia 2 marca 2018 r.)
Sprawozdawca: Dirk BERGRATH
Współsprawozdawca: Mihai MANOLIU
Wniosek o konsultację |
Parlament Europejski, 15.6.2017 |
|
Rada, 22.6.2017 |
Podstawa prawna |
Art. 192 ust. 1 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej |
Sekcja odpowiedzialna |
Sekcja Jednolitego Rynku, Produkcji i Konsumpcji |
Data przyjęcia przez sekcję |
4.10.2017 |
Data przyjęcia na sesji plenarnej |
18.10.2017 |
Sesja plenarna nr |
529 |
Wynik głosowania |
188/0/3 |
(za/przeciw/wstrzymało się) |
|
Bruksela, dnia 18 października 2017 r.
|
Georges DASSIS |
|
Przewodniczący |
|
Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego |
1 Kategorie pojazdów określone w dyrektywie 2007/46/WE ostatnio zmienionej rozporządzeniem (WE) nr 385/2009: M1, M2, N1 i N2 o masie odniesienia przekraczającej 2 610 kg, które nie są objęte zakresem rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady, a także wszystkie pojazdy kategorii M3 i N3 i pojazdy kategorii O3 i O4.
2 Konkluzje Rady Europejskiej z dnia 24 października 2014 r. (EUCO 169/14), pkt 2.
3 FCCC/CP/2015/L.9/Rev.1.
4 COM(2015) 80 final.
5 COM(2016) 501 final.
6 Delgado, O., Rodríguez, F., Muncrief, R., Fuel efficiency technology in European heavy-duty vehicles: Baseline and potential for the 2020- 2030 timeframe [Technologie oszczędności paliwa w europejskich pojazdach ciężarowych: punkt wyjścia i potencjalne możliwości w perspektywie lat 2020-2030], International Council on Clean Transportation, Biała księga ICCT, Berlin, lipiec 2017 r.
7 EESC-2017-02887 (zob. s. 181 niniejszego Dziennika Urzędowego), EESC-2017-02888 (zob. s. 188 niniejszego Dziennika Urzędowego), EESC-2017-03231 (zob. s. 195 niniejszego Dziennika Urzędowego).