Klienci PZU Zdrowie mogą także przez telefon, czat czy wideoczat omówić wyniki badań, porozmawiać o niepokojących dolegliwościach i przyjmowanych lekach, zapoznać się z profilaktyką prozdrowotną, otrzymać skierowanie na badania i receptę na leki przyjmowane na stałe.

Usługa dostępna jest siedem dni w tygodniu, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 7:00  do 22:00.

- Obecnie jesteśmy na etapie badania  jak nasi klienci odbierają nową możliwość  korzystania z porad lekarskich przez Internet i telefon. Jak na razie, zainteresowanie stale rośnie, a nasi pacjenci najczęściej korzystają z telekonsultacji z pediatrą  – dodaje wyjaśnia Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie.

Wprowadzane rozwiązania mają przyczynić się nie tylko do upowszechnienia innowacyjnych metod konsultacji i zwiększenia dostępności lekarzy specjalistów, ale również mają być nową jakością w polskiej opiece medycznej.

PZU Zdrowie prowadzi siec przychodni, które działają między innymi w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Radomiu, Opolu, Płocku, Włocławku, Częstochowie czy Jaworznie (sieć przychodni Elvita). Zainwestowało także w Centrum Medyczne Gamma, prowadzące szpital w Warszawie. W całej Polsce działa już prawie 50 placówek własnych firmy ubezpieczeniowej.

 

Źródło: www.pzu.pl

 [-DOKUMENT_HTML-]