Dostawa 11 elektrycznych zespołów trakcyjnych jest wstępem do dalszej wymiany taboru przewoźnika kolejowego. Zapowiedziano już wielomilionowe inwestycje związane z modernizacją i zwiększeniem liczby pojazdów w taborze przewoźnika.

Najkorzystniejsza oferta w przetargu zostanie wybrana na podstawie kryterium ceny (60 proc.), okresu gwarancji (15 proc.) oraz liczby stałych miejsc siedzących w pociągach (25 proc.). Firma Pesa zaoferowała dostawę pociągów za 19,92 mln zł netto za pojazd przy zachowaniu 36 miesięcy gwarancji. Proponowane składy miałyby 238 miejsc siedzących. Oferta firmy Newag opiewa na 19,7 mln zł netto za pojazd wraz z 48-miesięcznym okresem gwarancji. Zaoferowane składy mają 249 miejsc siedzących. 

Inwestor planuje przeznaczyć na realizację zadania ponad 200 mln zł. Pojazdy mają zostać dostarczone do końca listopada 2017 r.

Źródło: www.rynek-kolejowy.pl

Dowiedz się więcej z książki
Europejskie prawo zamówień publicznych. Komentarz
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł