Klienci wszelkie formalności będą mogli załatwić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych, która jest dostępna non stop, przez 7 dni w tygodniu. Wystarczy zalogować się na swój profil PUE, by złożyć dokumenty, czy wysłać wniosek. Osoby, które chciałyby uzyskać informacje w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego mają do dyspozycji specjalną całodobową infolinię  (tel. 22 11 22 111).

- Za wszelkie utrudnienia związane z zamknięciem placówek w Wigilię z góry przepraszamy. Przypominamy, że jeśli ktoś ma pilną sprawę w ZUS, to najlepiej nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Do świąt jest jeszcze kilka dni. Dla oszczędności czasu można wizytę w ZUS umówić na konkretny dzień i godzinę, zgodnie z pracą urzędu. Temu właśnie służy umawianie wizyt w ZUS przez telefon. Telefony kontaktowe do umawiania wizyt można znaleźć na naszej stronie internetowej – podpowiada Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

Zakład przypomina również o możliwości rozmowy z pracownikami ZUS za pośrednictwem wideorozmowy. To bardzo dobre rozwiązanie dla tych co w trosce o swoje zdrowie starają się unikać miejsc publicznych, albo dla osób, które mają w danym momencie utrudniony dojazd do placówki. – Rozmowę online z ekspertem ZUS można umówić poprzez naszą stronę internetową www.zus.pl/e-wizyta. Łącząc się online z ZUS z domu, od znajomych, z dowolnego miejsca w kraju lub za granicą, możemy dopytać się o swoją sprawę, wyjaśnić wątpliwości, zasięgnąć porady. To bardzo wygodna forma kontaktu i coraz częściej wybierana przez klientów ZUS – dodaje Kopczyńska.