(notyfikowana jako dokument nr C(2019) 1656 final)(Jedynie tekst w języku angielskim jest autentyczny)
(Tekst mający znaczenie dla EOG)
(2019/C 199/04)
(Dz.U.UE C z dnia 14 czerwca 2019 r.)
W dniu 5 marca 2019 r. Komisja przyjęła decyzję dotyczącą postępowania przewidzianego w art. 101 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej i art. 53 Porozumienia EOG. Zgodnie z przepisami art. 30 rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2003 1 Komisja podaje niniejszym do wiadomości nazwy stron oraz zasadniczą treść decyzji, wraz z informacjami na temat wszelkich nałożonych kar, uwzględniając jednak uzasadnione prawo przedsiębiorstw do ochrony ich tajemnic handlowych.
1 Dz.U. L 1 z 4.1.2003, s. 1. Rozporządzenie zmienione rozporządzeniem (WE) nr 411/2004 (Dz.U. L 68 z 6.3.2004, s. 1).
2 Właściwymi podmiotami prawnymi są Autoliv, Inc. oraz Autoliv B.V. & Co. KG.
3 Właściwymi podmiotami prawnymi są TKJP Corporation (wcześniej Takata Corporation) oraz TB Deu Abwicklungs-Aktiengesellschaft i.L. (wcześniej Takata Aktiengesellschaft).
4 Właściwymi podmiotami prawnymi są ZF TRW Automotive Holdings Corp. (wcześniej TRW Automotive Holdings Corp.), TRW Automotive Safety Systems GmbH oraz TRW Automotive GmbH.
5 Dz.U. C 298 z 8.12.2006, s. 17.
6 Dz.U. L 123 z 27.4.2004, s. 18.
7 Dz.U. C 210 z 1.9.2006, s. 2.
8 Zob. również decyzja Komisji C(2017) 7670 final z dnia 22.11.2017 r. w sprawie AT.39881 - Systemy bezpieczeństwa pasażerów dla producentów samochodów japońskich.