Wolters Kluwer Polska i Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego organizatorami spotkania autorskiego z profesorem Henrykiem Mrukiem, autorem książki "Marketingowe zarządzanie apteką".

Spotkanie z profesorem Henrykiem Mrukiem odbyło się 25 maja na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Dotyczyło najnowszej publikacji, wydanej nakładem Wolters Kluwer Polska "Marketingowe zarządzanie apteką" oraz zagadnień związanych z marketingiem aptek.

Autor przedstawił przybyłym farmaceutom i studentom główne zasady marketingu aptecznego. Począwszy od ustawienia towarów na półkach, poprzez bezpośredni kontakt z klientem, po wybór lokalizacji.

Szczególną uwagę poświęcił rosnącej roli opieki farmaceutycznej, coraz częściej świadczonej przez pracowników aptek i rosnącemu znaczeniu komunikacji z pacjentem.
Zdaniem profesora właściciele aptek powinni nauczyć się stosowania odpowiednich działań marketingowych skierowanych do klientów aptek, których oczekiwania wobec farmaceutów rosną. Duża konkurencja na rynku, jego zdaniem, powoduje wzrost zainteresowania działaniami promującymi apteki.

Zorganizowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Wolters Kluwer Polska spotkanie wzbudziło duże zainteresowanie wśród uczestników i mediów branżowych. Padło wiele pytań do autora, pojawiły się również m.in. zagadnienia związane z popularnością programów lojalnościowych czy właściwą lokalizacją punktów aptecznych.

Rejestrację spotkania będzie można obejrzeć wkrótce na www.tv.wolterskluwer.pl.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.