W tym okresie Pharmena poszerzała dostępność produktów oraz podejmowała działania marketingowe w celu zwiększenie przychodów ze sprzedaży oferowanych produktów.
15 września 2015 roku spółka zawarła umowę dotyczącą dystrybucji tych produktów na rynku Korei Południowej, a 18 września 2015 roku spółka otrzymała podpisaną umowę dotyczącą dystrybucji produktów na rynek kuwejcki.
Czytaj: Pharmena: spadek przychodów ze sprzedaży dermokosmetyków >>>
Rozpoczęcie współpracy z tymi dystrybutorami ma na celu ekspansję na nowe rynki zbytu poza granice kraju, co stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków.
Pharmena S.A. to publiczna spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Działalność spółki koncentruje się w obszarach dotyczących prowadzenia badań klinicznych nad lekiem przeciwmiażdżycowym, produkcji dermokosmetyków i wdrożeniu na rynek suplementu diety stosowanego do zaspokajania szczególnych potrzeb żywieniowych w profilaktyce miażdżycy.
Źródło praktycznej informacji na temat prawa farmaceutycznego oraz wynikających z niego obowiązków właścicieli aptek stanowi produkt LEX Apteka. Udostępnia on również komentarze ekspertów, a także daje możliwość zadawania pytań.
LEX Apteka można bezpłatnie przetestować: www.produkty.lex.pl/apteka
Żeby widzieć komentarze musisz:
- być zalogowanym do Facebooka
- mieć zaakceptowaną politykę prywatności (pliki cookies)
- korzystać z przeglądarki Chrome