Spółka Pharmena S.A. odnotowała we wrześniu 2015 roku wzrost przychodów ze sprzedaży dermokosmetyków. Wzrost ten wyniósł ponad 18 procent. Wartość przychodów spółki ze sprzedaży w tym segmencie wyniosła 1.916 tys. zł.

W tym okresie Pharmena poszerzała dostępność produktów oraz podejmowała działania marketingowe w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży oferowanych produktów.

15 września 2015 roku spółka zawarła umowę dotyczącą dystrybucji tych produktów na rynku Korei Południowej, a 18 września 2015 roku spółka otrzymała podpisaną umowę dotyczącą dystrybucji produktów na rynek kuwejcki.

Rozpoczęcie współpracy z tymi dystrybutorami ma na celu ekspansję na nowe rynki zbytu poza granice kraju, co stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków.

Pharmena S.A. to publiczna spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Działalność spółki koncentruje się w obszarach dotyczących prowadzenia badań klinicznych nad lekiem przeciwmiażdżycowym, produkcji dermokosmetyków i wdrożeniu na rynek suplementu diety stosowanego do zaspokajania szczególnych potrzeb żywieniowych w profilaktyce miażdżycy.

Opracowanie: Magdalena Okoniewska

Źródło: www.pharmena.eu, stan z dnia 12 października 2015 r.