Program Partner+ powstał na początku 2014 roku, w odpowiedzi na rosnące usieciowienie rynku aptecznego. Jego formuła wypracowana przez Grupę Neuca zakłada kompleksowe wsparcie niezależnych aptek, nie ograniczając przy tym ich własności.

Farmaceuta dołączający do programu otrzymuje dostosowany do potrzeb jego placówki zestaw narzędzi handlowych i marketingowych, zwiększających jego konkurencyjność i zyskowność. Partner + wspiera także w zarządzaniu asortymentem, zakupami i ceną.

- W ciągu ostatniego roku do programu dołączały kolejne apteki, obserwowaliśmy wzmożone zainteresowanie oferowanymi przez nas rozwiązaniami. To pokazuje, że niezależni aptekarze, doceniają korzyści, jakie płyną ze współpracy z nami. Jest to potwierdzenie, że wielu z nich potrzebuje wsparcia doświadczonego partnera, który zapewni im dodatkowe narzędzia - komentuje Małgorzata Swaczyna kierownik ds. programów dla aptek w Neuca.

Oprócz programu Partner+, firma oferuje aptekarzom także program Zysk+ oraz Regionalny Program Marketingowy (RPM) . Farmaceuta decydując o przystąpieniu do określonego programu otrzymuje dostosowany do jego potrzeb zestaw narzędzi handlowych i marketingowych.

Neuca działa w wielu obszarach krajowego rynku ochrony zdrowia. Udział Grupy w rynku hurtu aptecznego po trzech kwartałach 2015 roku wynosił 28,9 procenta. Leki dystrybuowane przez Neuca pochodzą od ponad 700 producentów z całego świata. Grupa, poprzez spółkę Synoptis Pharma, prowadzi działalność w zakresie zarządzania produktami własnymi: Apteo, Genoptim, Cera+. Obecnie w portfolio firmy znajduje się 436 produktów.

W skład Grupy wchodzi również Neuca Med, odpowiedzialna za rozwój usług i produktów dedykowanych pacjentowi. W skład tego segmentu wchodzą przychodnie lekarskie Świat Zdrowia, firmy zajmujące się badaniami klinicznymi oraz spółka odpowiedzialna za rozwój usług telemedycznych.

 

Magdalena Okoniewska

Źródło: Neuca

Czytaj także: Rynek aptek - co się zmieni?>>>