Jednocześnie Enel-Med nadal rozwijać będzie usługi szpitalne, kontynuując działania mające na celu zwiększenie sprzedaży usług komercyjnych. Są to elementy strategii rozwoju spółki na lata 2014-2016. Strategia zakłada też zwiększenie efektywności sprzedaży abonamentów medycznych, w tym rozwinięcie działalności o nowe rynki.

W 2013 roku spółka Centrum Medyczne Enel-Med S.A. osiągnęła 200 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 11 procent w porównaniu  z rokiem 2012. Osiągnięty wynik to przede wszystkim 11 procentowy wzrost w obszarze przychodni (sprzedaż abonamentów medycznych, usług dla klientów indywidualnych i towarzystw ubezpieczeniowych), stanowiącym 58-procentowy udział w strukturze przychodów, oraz 13-procentowy wzrost w obszarze diagnostyki. Ponadto, w prezentowanym okresie o 28 procent wzrosła również wartość operacji komercyjnych w szpitalach spółki.  Zysk brutto spółki w roku 2013 wyniósł 0,9 mln zł.

Centrum Medyczne Enel-Med S.A.  istnieje od 1993 roku. Obecnie na sieć medyczną Enel-Med składa się kilkaset placówek medycznych w całej Polsce. Wśród nich są własne oddziały Centrum zlokalizowane w Warszawie (Atrium, Arkadia, Blue City, Domaniewska, Puławska, Zacisze), Gdańsku (Grunwaldzka), Łodzi (Manufaktura), Krakowie (Galeria Krakowska), Poznaniu (Kupiec Poznański) i Wrocławiu (Arkady Wrocławskie), specjalistyczne przychodnie przyzakładowe (Sonoco i Rossmann w Łodzi, Philips w Pile, NBP i Millennium  w Warszawie, LG Display Poland w Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej Biskupice Podgórne, Podstrefie Wrocław-Kobierzyce) oraz wielospecjalistyczny szpital (na warszawskim Zaciszu) funkcjonujący od 1998 roku
i otwarty w 2012 roku Szpital Centrum.

Enel-Med prowadzi także własne oddziały i pracownie diagnostyczne (Bielany, Oddział Centrum i Zacisze w Warszawie, Lublin, Łomża, Mielec, Poznań, Wołomin, Konin, Gdańsk). Enel-Med oferuje pełną obsługę medyczną, prowadzi pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację - czyli przez cały zamknięty cykl leczenia.