Polscy konsumenci podczas jednej transakcji wydają w aptekach internetowych około 138 zł, bo im większa wartość zamówienia, tym tańsza dostawa – wynika z raportu firmy Gemius na temat  polskiego rynku e-commerce.

Średnia cena kupowanego produktu w e-aptece to niecałe 23 zł; klienci najczęściej jednorazowo decydują się na 6-7 produktów.
Leków czy suplementów nadal brak w czołówce rankingu najczęściej kupowanych w internecie przez Polaków produktów. Według raportu Gemiusa wciąż króluje odzież, akcesoria, książki, płyty i filmy, na dalszych miejscach są podróże oraz bilety na koncerty, do kina lub teatru.

Farmaceutyki kupują w internetowych aptekach najczęściej osoby w wieku 25-34 lata (23 procent.) i 50+ (21 procent). (pap)
 
 
LEX Apteka to jedyny na rynku elektroniczny serwis dla właścicieli i kierowników aptek, który odpowiada na najważniejsze pytania z zakresu prawa farmaceutycznego dotyczącego aptek, prawa pracy w aptekach, marketingu i zarządzania, rynku leków oraz praw i ochrony klientów aptek. Serwis zapewni każdemu farmaceucie codzienny dostęp do czytelnych i jasnych informacji i interpretacji prawa między innymi z zakresu: zasad wydawania recept, dystrybucji leków, sposobów na zwiększenie sprzedaży w aptece, narzędzi marketingowo – reklamowych oraz sprzedażowych jakie można wykorzystywać w aptece. 
 
Więcej informacji: www.lex.produkty.pl