W przetargu zostały złożone jeszcze dwie inne oferty: jedna należąca do konsorcjum Strabag Rail Polska, Strabag Rail (Niemcy), Viamont DSP (Czechy, grupa Strabag), Szentesi Vasútépítö (Węgry, grupa Strabag) o wartości 503,52 mln zł oraz druga należąca do konsorcjum trzech hiszpańskich spółek z grupy ACS, tzn. Dragados, Vias y Construcciones, Electren, które wyceniło umowę na ponad 574 mln zł . Ta oferta została jednak wykluczona przez zamawiającego.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecydowały trzy czynniki: cena (70 proc.), termin realizacji (25 proc.) oraz okres gwarancji (5 proc.). Zwycięska oferta opiewa na wartość prawie 463 mln zł, wobec budżetu zamawiającego w wysokości ponad 610 mln zł.
Źródło: www.wnp.pl






![[E-book] KSeF w praktyce samorządu terytorialnego + Szkolenie on-line](/gfx/prawopl/_thumbs/produkty_foto/83084/978-83-8390-930-1_,mn6D62SdolTgn7bKqdfXjIVm.jpg)
