POW podzielono na trzy części. GDDKiA zadecydowała, że odcinek A zbuduje Astaldi, za 1,22 mld zł. Tu KIO rozpatrywała odwołania złożone przez: konsorcjum Porr Polska, Porr Bau, konsorcjum IDS-Bud, Altis-Holding oraz konsorcjum Salini Polska, Salini Impregilo, Todini Costruzioni Generali, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia z grupy Mirbud.

Jak czytamy na wnp.pl., odcinek B, zgodnie z wyborem Dyrekcji ma budować konsorcjum Gϋlermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt z Turcji, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego, którego oferta opiewa na 757,64 mln zł. Tu decyzję GDDKiA kwestionują Mota-Engil Central Europe oraz konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź, Teerag-Asdag z grupy Porr.

Natomiast odcinek C ma wybudować Warbud. Nie zgadza się jednak z tym wyborem, konsorcjum Budimexu i zależnej od Strabaga spółki Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych z Hryniewicz.

Źródło: www.wnp.pl