Celem jest określenie aktualnego poziomu rozwoju ucznia w zakresie nabywanie wiedzy oraz umiejętności, posługiwania się nimi w środowisku edukacyjnym i domowym. Diagnoza funkcjonalna to określenie etapów opanowywania zadań rozwojowych we wszystkich kluczowych obszarach: wiedzy, sprawności, kompetencji społecznych. W wystąpieniu zostanie przedstawiony model kompleksowego i skoordynowanego wsparcia ucznia w procesie uczenia się. Zostaną omówione:
1.    Znaczenie diagnozy klinicznej i funkcjonalnej w procesie konstruowania programów.
2.    Kompleksowość i wieloprofilowość oddziaływań jako podstawa pracy zespołu.
3.    Zasady diagnozowania i budowy arkusza.
4.    Określanie założeń programowych w ujęciu diagnozy funkcjonalnej

Wystąpienie odbędzie się 28.10.2016 w ramach II Konferencji Psychologiczno-Pedagogicznej. 

Więcej informacji na temat Konferencji znajdą Państwo na: http://kongres-edukacja.pl/psychped,11,p.html