Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci już w najbliższy czwartek 6 lipca 2017r. podczas bezpłatnego webinaru. Gościem specjalnym będzie Leszek Zieliński, ekspert Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia, prezes JobmanGroup.

Z dniem 1 czerwca 2017 roku weszła w życie nowelizacja ustawy o pracy tymczasowej. Nowe przepisy mają na celu podniesienie standardów pracy tymczasowej, polepszenie warunków zatrudnienia pracowników tymczasowych oraz poziomu bezpieczeństwa prawnego pracodawców. Nakładają jednak na pracodawców użytkowników (czyli przedsiębiorstwa korzystające z usług agencji pracy tymczasowej) nowe obowiązki jak na przykład obowiązek ewidencji pracowników tymczasowych. Niedostosowanie się do regulacji może spowodować nałożenie wysokich kar - nawet do 30 tys. złotych.

[-DOKUMENT_HTML-]

Podczas webinaru, w sposób kompleksowy można dowiedzieć się o nowych obowiązkach nałożonych na pracodawców zatrudniających i planujących zatrudniać pracowników tymczasowych po 1 czerwca 2017. W trakcie godzinnego spotkania online omówione zostaną najważniejsze zagadnienia związane m.in. z limitem i sposobem ewidencji okresu pracy dla jednego pracodawcy, nowym zakresem prac zakazanych czy sytuacji zatrudnionych tymczasowo kobiet w ciąży.
 
Podczas webinarium eksperci odpowiedzą m.in. na następujące pytania:
1. Jakie wyzwania stawia przed pracodawcami nowelizacja przepisów?
2. Jak wyeliminować niespójności w podejściu w zakresie dokumentacji pracowniczej?
3. Jak nowe przepisy powinny zmienić organizację Twojej pracy?
4. Na jakie kary możesz narazić siebie i swoją firmę w związku z nowymi przepisami?
5. Czego powinieneś wymagać od agencji pracy tymczasowej, które dostarczają Ci pracowników?

GDZIE?
Webinar będzie prowadzony na żywo przez Internet więc można podłączyć się do strony z dowolnego miejsca: z pracy, z domu, czy wakacyjnego domku na wsi.

KIEDY?
Czwartek, 06 lipca 2017, godz. 11.00-12.00

CENA?
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Ze względów logistycznych obowiązuje rejestracja.