25 października 2011 r. Harvard Business Review Polska zaprasza na konferencję „Innowacja napędzająca rozwój Twojej firmy” z udziałem dr. Roberta G. Coopera – światowego autorytetu w zakresie innowacji i tworzenia produktów, przez wielu nazywanego „ojcem innowacji”.

Jak zmodyfikować proces innowacji w firmie i przygotować ją na sukcesy? Jak zapewnić spójność strategii innowacji ze strategią firmy? Co odróżnia zwycięzców od przegranych w obszarze innowacji?

Odpowiedzi m.in. na te pytania udzieli dr Robert G. Cooper. Badania jego firmy przeprowadzone na ponad 3000 organizacji pozwoliły mu opracować przełomowe narzędzia i metody, m.in. koncepcję diamentu innowacji (innovation diamond) i proces faza-bramka (Stage-Gate®), umożliwiające tworzenie skutecznych strategii innowacyjnych.

Z pracy dr. Coopera korzysta obecnie 80% firm amerykańskich lub zachodnioeuropejskich, m.in. tacy liderzy innowacji, jak: Procter & Gamble, Nestle, HP, BMW, Royal Bank of Canada, Bank of America, 3M, Telenor Privat, Allied Signal, Lego. Jako konsultant i mówca jest obecnie jednym z najbardziej poszukiwanych prelegentów w swojej dziedzinie.

Na konferencji „Innowacja napędzająca rozwój Twojej firmy”, na którą zaprasza Harvard Business Review Polska, „ojciec innowacji” przedstawi rozwiązania, umożliwiające efektywne zarządzanie procesem innowacji w przedsiębiorstwie.

Sprawne zarządzanie innowacją to umiejętność, którą musi posiadać dziś każdy lider poważanie myślący o swojej karierze zawodowej. Dlatego uczestnicy konferencji będą mieli okazję poznać narzędzia, które pozwolą im w prostszy sposób nie tylko usprawniać procesy w firmie, ale także taniej i szybciej wprowadzać nowe produkty na rynek.

Dr Robert G. Cooper przedstawi również rozwiązania, ułatwiające tworzenie, bronienie i wdrażanie nowych pomysłów oraz ułatwią włączenie klientów w proces innowacji. O specyfice budowania efektywnego środowiska innowacyjnego w polskich warunkach biznesowych opowie Olga Grygier-Siddons, prezes PwC. Dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska, przedstawi narzędzia, które umożliwią zapewnienie spójności strategii innowacji ze strategią firmy.

Konferencja „Innowacja napędzająca rozwój Twojej firmy” odbędzie się 25 października w Warszawie w Hotelu Hyatt. Osoby zainteresowane powinny jak najszybciej rezerwować miejsca za pośrednictwem strony internetowej: http://www.hbrp.pl/innowacje.

Jak wykorzystywać innowacje w niepewnych czasach? Harvard Business Review Polska zachęca do pobrania darmowego raportu specjalnego na stronie: http://raporty.hbrp.pl/43f508

Harvard Business Review Polska jest polską edycją najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie. Od 2003 r. dostarcza polskim menedżerom przełomowych idei i najlepszych rozwiązań w obszarze zarządzania. Magazyn prezentuje praktyczne narzędzia i sprawdzone metody radzenia sobie zarówno z biznesową codziennością, jak i z niecodziennymi wyzwaniami. Publikowane artykuły na temat przywództwa, rozwoju, finansów, sprzedaży i marketingu, odkrywają – nawet przed najbardziej doświadczonymi menedżerami – nowe oblicze biznesu.

Osoba kontaktowa:

Eliza Amanowicz

Email: e.amanowicz@hbrp.pl

Tel: 728 853 853