Program całodniowego spotkania wypełnią prezentacje przygotowane przez przedstawicieli wiodących organizacji takich jak: AMBRA, DB Schenker Logistics, Future Processing, K2, Kongsberg Automative, SAS Institute, które przedstawią najlepsze praktyki związane z obszarem komunikacji wewnętrznej. W drugiej części spotkania odbędzie się debata oksfordzka z udziałem zaproszonych gości.
 
Coraz więcej organizacji inicjuje działania employer brandingowe, których celem jest zbudowanie silnych marek pracodawców. W praktyce okazuje się, że podstawowym zadaniem dla pracodawców jest stworzenie systemu komunikacji wewnętrznej, który pozwoli na przekazywanie informacji w obie strony, między zarządem a pracowniami. Tylko szybko i sprawnie działający system komunikacji wewnętrznej, oparty na głównych wartościach firmy, wspiera rozwój organizacji, a tym samym przyczynia się do wzrostu zaangażowania pracowników, którzy bardziej identyfikują się ze swoim pracodawcą. Nie jest to zadanie łatwe, wiele zależy od postawy kluczowych osób kierujących firmą.
 
Zaproszenie prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami, opowiedzą, jak budują system komunikacji we własnych organizacjach.
 
Robert Ogór – prezes firmy AMBRA SA podzieli się refleksją czemu służy komunikacja w firmie. Dagmara Głowacka – globalny dyrektor logistyki, odpowiadająca za koordynację produkcji części samochodowych w 7 oddziałach firmy Kongsberg Automative na świecie, opowie o autorskim programie budowania efektywnej komunikacji z podwładnymi opartym na coachingu i mentoringu. Reprezentujące firmę nowych technologii Future Processing - Ewa Kieczka i Marta Zwolińska – opowiedzą o tym, jak wspierać rozwój firmy poprzez komunikację wewnętrzną. O tym jak komunikacja wewnętrzna wspiera wewnętrzne działania CSR-owe firmy opowie Monika Pachniak- Radzińska – dyrektor rozwoju biznesu w DB Schenker Logistics. Joanna Pietrusińska – senior HR manager w SAS Institute skupi się na komunikacji menedżerów oraz na tym, jak wpływa ona na kształtowanie energii zespołów. Izabella Mikołajczyk – dyrektor HR w firmie K2, najszybciej rozwijającej się firmie na rynku mediów i reklamy, opowie o tym jak zadbać o spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ponadto Julita Dąbrowska z Kalitero i Marcin Łączyński z MTResearch zaprezentują wyniki badania na temat oczekiwań pracowników w zakresie komunikacji wewnętrznej.
 
W drugiej części spotkania odbędzie się debata oksfordzka moderowana przez doświadczoną dziennikarkę Patrycję Michońską-Dynek. W debacie wezmą udział: Magdalena Warzybok - przedstawicielka firmy badawczej AON Hewitt oraz prof. Czesław Szmidt z ALK, przedstawiciel świata nauki.
 
Forum objęte jest patronatem: Personel Plus, Personel i Zarządzanie, markapracodawcy.pl, Radio Plus Warszawa, hrpolska.pl, pracujwlogistyce.pl, magazyn Benefit, praca.pl, wizerunek-pracodawcy.com.pl.
Honorowy patronat: PSZK.
 
Więcej informacji na www.forumemployerbranding.pl
 
Informacje dodatkowe: Julita Dąbrowska, tel. 501.597.504. kalitero@kalitero.com.pl