Ogłoszenie o naborze PE/339/2025/S - Dyrektor (K/M) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - Dyrekcja Generalna ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa - Dyrekcja ds. Zaopatrzenia Strategicznego i Zarządzania Organizacyjnego

Ogłoszenie o naborze PE/339/2025/S Dyrektor (K/M) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) Dyrekcja Generalna ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa - Dyrekcja ds. Zaopatrzenia Strategicznego i Zarządzania Organizacyjnego
(C/2025/5135)

1. Wolne stanowisko

Przewodnicząca Parlamentu Europejskiego podjęła decyzję o uruchomieniu procedury naboru na stanowisko dyrektora (k/m) (AD, grupa zaszeregowania 14) w Dyrekcji Generalnej ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa, Dyrekcja ds. Zaopatrzenia Strategicznego i Zarządzania Organizacyjnego, na podstawie art. 29 ust. 2 Regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej 1  (zwanego dalej "regulaminem").

Procedura naboru, mająca dać organowi powołującemu większy wybór, odbędzie się równolegle z wewnętrzną i międzyinstytucjonalną procedurą naboru na stanowiska.

Wynagrodzenie i warunki zatrudnienia określono w regulaminie pracowniczym. Nabór dotyczy grupy zaszeregowania AD 14 2 . Kwota wynagrodzenia podstawowego, opodatkowana podatkiem na rzecz Unii i zwolniona z podatku krajowego, może zostać powiększona o określone dodatki, zgodnie z warunkami przewidzianymi w regulaminie pracowniczym.

Zwraca się uwagę osób kandydujących, że zgodnie z regulaminem pracowniczym każdy nowy członek personelu musi z powodzeniem ukończyć dziewięciomiesięczny okres próbny oraz że stanowisko to podlega przepisom o polityce mobilności pracowników, przyjętym przez Prezydium Parlamentu Europejskiego 15 stycznia 2018 r.

Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz licznych kontaktów wewnątrz instytucji i poza nią, między innymi kontaktów z posłami do Parlamentu Europejskiego. Dyrektor (k/m) będzie odbywać liczne wyjazdy służbowe do poszczególnych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego.

2. Miejsce pracy

Luksemburg. Stanowisko to może zostać przeniesione do jednego z pozostałych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego.

3. Równość szans

Parlament Europejski stosuje politykę równości szans i bierze pod uwagę wszystkie kandydatury bez dyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie etniczne, kolor skóry, pochodzenie społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne i inne, przynależność do mniejszości narodowej, status majątkowy, urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, stan cywilny lub sytuację rodzinną.

4. Opis stanowiska

Jako wysoki rangą urzędnik dyrektor (k/m) będzie wykonywać następujące zadania 3 , stosując się do wytycznych i decyzji przyjętych przez organy parlamentarne i dyrektora generalnego:

– zapewnianie właściwego funkcjonowania dużej jednostki organizacyjnej Sekretariatu Generalnego obejmującej szereg działów zajmujących się obszarami kompetencji dyrekcji, zgodnie z polityką Parlamentu,

– kierowanie zespołami pracowników, ich organizowanie, motywowanie i koordynowanie - optymalizowanie wykorzystania zasobów jednostki przy zapewnieniu jakości pracy (organizacja, zarządzanie zasobami ludzkimi i budżetowymi, innowacyjność itp.) w odnośnych obszarach działalności,

– planowanie działań dyrekcji (określanie celów i strategii) - podejmowanie decyzji koniecznych do osiągnięcia wyznaczonych celów - ocenianie świadczonych usług w celu zapewnienia ich jakości,

– doradzanie dyrektorowi generalnemu, sekretarzowi generalnemu oraz posłom do Parlamentu Europejskiego w odnośnych obszarach działalności,

– współpraca z poszczególnymi dyrekcjami Sekretariatu Generalnego, reprezentowanie instytucji i negocjowanie umów lub porozumień w odnośnych obszarach działalności,

– zarządzanie konkretnymi projektami mogącymi wiązać się z odpowiedzialnością finansową i ich wdrażanie,

– pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.

5. Warunki dopuszczalności

W procedurze naboru mogą kandydować osoby spełniające następujące warunki w dniu, w którym upływa termin zgłaszania kandydatur:

a) Warunki ogólne

Zgodnie z art. 28 regulaminu pracowniczego wymagane są w szczególności:

– posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej 4 ,

– korzystanie z pełni praw obywatelskich,

– uregulowany stosunek do służby wojskowej,

– gwarancje postawy etycznej wymagane do wykonywania obowiązków na tym stanowisku.

b) Warunki szczegółowe

(i) Wymagane tytuły lub dyplomy

– poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, jeżeli normalny czas trwania tych studiów wynosi co najmniej cztery lata,

lub

– poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz odpowiednie doświadczenie zawodowe o długości co najmniej jednego roku 5 , w przypadku gdy normalny czas trwania wspomnianych studiów wynosi co najmniej trzy lata.

Dyplomy - niezależnie od tego, czy zostały wydane w państwie członkowskim Unii, czy w innym kraju - muszą być uznane przez oficjalny organ państwa członkowskiego Unii, np. ministerstwo edukacji jednego z państw członkowskich.

Osoby kandydujące posiadające dyplom wydany w państwie nienależącym 6  do Unii muszą dołączyć do zgłoszenia dokument potwierdzający równoważność dyplomów z dyplomami UE. Więcej informacji na temat uznawania kwalifikacji spoza UE można znaleźć w sieciach ENIC-NARIC pod adresem:

https://www.enic-naric.net/.

(ii) Wymagane doświadczenie zawodowe

Doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu wymienionych wyżej kwalifikacji:

dwanaście lat, przynajmniej w części zdobyte w dziedzinach kompetencji dyrekcji, w tym:

– minimum sześć lat w środowisku europejskim lub międzynarodowym

– i minimum sześć lat na stanowiskach kierowniczych w dużej jednostce organizacyjnej.

(iii) Znajomość języków

Wymagana jest gruntowna znajomość (co najmniej poziom C1) jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej 7  oraz zadowalająca znajomość (co najmniej poziom B2) przynajmniej jednego innego spośród tych języków.

Znajomość języków określono w europejskim systemie opisu kształcenia językowego. Można się z nim zapoznać pod adresem:

https://europa.eu/europass/common-european-framework-reference-language-skills.

Komitet doradczy uwzględni znajomość innych języków urzędowych Unii Europejskiej.

6. Etapy selekcji

Aby pomóc organowi powołującemu w wyborze, komitet doradczy ds. mianowania wysokich rangą urzędników sporządza listę kandydatur i proponuje Prezydium Parlamentu Europejskiego osoby, które należy zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną. Prezydium zatwierdza listę; komitet doradczy przystępuje do rozmów, a następnie przedkłada do decyzji Prezydium sprawozdanie końcowe. Prezydium może wówczas rozpocząć przesłuchania osób kandydujących.

Rozmowy będą się odnosiły do opisu charakteru obowiązków podanego w punkcie 4, a także do następujących zdolności: - zmysł strategiczny, - zdolności kierownicze, - umiejętność przewidywania,

– umiejętność szybkiego reagowania,

– dokładność, - komunikatywność.

7. Składanie kandydatur

Termin składania kandydatur ustala się na:

piątek 3 października 2025 r. o godz. 12.00 (w południe) czasu brukselskiego.

Osoby kandydujące proszone są o przesłanie na poniższy adres - wyłącznie pocztą elektroniczną, w formacie PDF i w jednym z języków urzędowych Unii Europejskiej 8  - listu motywacyjnego (z dopiskiem: do wiadomości Sekretarza Generalnego Parlamentu Europejskiego, ogłoszenie o naborze nr PE/339/2025/S) i życiorysu w formacie Europass 9 , z podaniem w temacie wiadomości numeru ogłoszenia (PE/339/2025/S):

PERS-EPSeniorManagement@ep.europa.eu

Decyduje data i godzina wysłania wiadomości elektronicznej.

Należy upewnić się, że zeskanowane dokumenty są czytelne.

Przypomina się osobom zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną, że w dniu rozmowy muszą przedstawić dokumenty zaświadczające o studiach, jak również o doświadczeniu zawodowym i obecnie zajmowanym stanowisku; dokumenty te przyjmuje się tylko w formie kopii lub kserokopii 10 . Dokumenty te nie są zwracane.

Dane osobowe podane przez kandydatów w tej procedurze naboru będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 11 , zwłaszcza w odniesieniu do poufności i bezpieczeństwa danych.

ZAŁĄCZNIK

DYREKCJA GENERALNA DS. TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I CYBERBEZPIECZEŃSTWA DYREKCJA DS. ZAOPATRZENIA STRATEGICZNEGO I ZARZĄDZANIA ORGANIZACYJNEGO

GŁÓWNE ZADANIA

– kierowanie pracą działów i służb dyrekcji, koordynacja, organizacja i dbanie o spójność ich działań,

– kierowanie wydziałem ds. zaangażowania organizacyjnego,

– nadzór strategiczny nad zasobami dyrekcji i dyrekcji generalnej, zarządzanie nimi i koordynacja w celu zagwarantowania zgodności z ich misjami i strategiami,

– nadzór nad zarządzaniem zasobami ludzkimi dyrekcji generalnej, nadzorowanie i świadczenie usług w zakresie uczenia się i rozwoju dla całej dyrekcji generalnej i użytkowników końcowych,

– kontrola przydziału środków budżetowych i wydatków budżetowych, nadzór nad zakupami oraz nad zarządzaniem umowami i programowaniem procedur udzielania zamówień publicznych,

– zapewnianie realizacji finansowej zgodnie z rozporządzeniem finansowym i nadzorowanie działań weryfikacyjnych ex ante,

– nadzorowanie i świadczenie usług w zakresie łączności i zaangażowania dla całej dyrekcji generalnej,

– świadczenie usług związanych z publikacją, korektą i drukiem na rzecz klientów instytucji,

– reprezentowanie dyrekcji oraz, w stosownych przypadkach, dyrekcji generalnej, w międzydyrekcyjnych

i międzyinstytucjonalnych komitetach lub grupach roboczych,

– wykonywanie uprawnień organu powołującego i subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.

DZIAŁ DS. ZASOBÓW KADROWYCH

– zarządzanie zasobami ludzkimi dyrekcji generalnej, w tym obsadzanie stanowisk, zarządzanie coroczną procedurą oceny pracowników i stażami oraz doradztwo w zakresie przepisów dotyczących zasobów ludzkich,

– zarządzanie pulą środków budżetowych na zasoby ludzkie dyrekcji generalnej (pracownicy kontraktowi i pracownicy tymczasowi, podróże służbowe, wyrównania związane z pracą w niepełnym wymiarze godzin, godziny nadliczbowe, zewnętrzne szkolenia zawodowe itp.) i monitorowanie jej,

– planowanie polityki szkolenia zawodowego dyrekcji generalnej i zarządzanie nią, proponowanie kadrze kierowniczej i personelowi dyrekcji generalnej szkoleń w zakresie zasobów ludzkich,

– prowadzenie działań uświadamiających, udział w targach pracy,

– świadczenie doradztwa zawodowego i wnoszenie wkładu w politykę równych szans w dyrekcji generalnej.

DZIAŁ DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI FINANSOWYMI

+ WYDZIAŁ DS. KONTROLI EX ANTE

– zapewnianie scentralizowanego inicjowania operacji finansowych Dyrekcji Generalne ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa: zobowiązania z tytułu wydatków w ramach umów bezpośrednich/ szczegółowych i formularzy zamówień PRESTO, wydawanie formularzy zamówień i związana z nimi logistyka, wydawanie zaświadczeń VAT, przetwarzanie płatności faktur, przygotowywanie nakazów odzyskania środków,

– koordynacja finansowa i budżetowa dyrekcji generalnej: ustanawianie i monitorowanie budżetu, sprawozdawczość, monitorowanie wniosków Trybunału Obrachunkowego, przygotowywanie wniosków o przesunięcie środków budżetowych, uprawnienia i subdelegacje urzędników zatwierdzających, stosunki z centralnymi organami odpowiedzialnymi za systemy księgowe i finansowe, reprezentowanie dyrektora generalnego we wszystkich wyspecjalizowanych grupach roboczych,

– zapewnienie scentralizowanego inicjowania działań operacyjnych Dyrekcji ds. Zaopatrzenia Strategicznego i Zarządzania Organizacyjnego (SOMA),

– dbanie o logistykę przy podpisywaniu umów szczegółowych i aneksów do nich, weryfikacja zgodności dokumentów, zgodności sygnatariuszy i wniosków o gwarancję bankową.

DZIAŁ ZARZĄDZANIA ZAMÓWIENIAMI I UMOWAMI

+ WYDZIAŁ DS. OBSŁUGI UMÓW

– monitorowanie i koordynowanie zaproszeń do składania ofert oraz zarządzanie nimi w Dyrekcji Generalnej ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa:

– zawieranie umów szczegółowych na podstawie umów ramowych,

– udzielanie wskazówek delegowanym urzędnikom zatwierdzającym w dziedzinach zaproszeń do składania ofert i wykonywania umów ramowych,

– archiwizacja elektroniczna dokumentacji przetargowej i dokumentów umownych,

– zarządzanie działaniami jednostki i ich organizacja; pełnienie funkcji korespondenta na kilku forach.

DZIAŁ DS. WSPARCIA REDAKCYJNEGO I PROJEKTÓW WIZUALNYCH

+ DZIAŁ WSPARCIA PUBLIKACJI

– doradzanie klientom, kierowanie nimi i wspieranie ich w zakresie wyborów wizualnych, produktów i usług, terminów i kosztów,

– wnoszenie wkładu w określanie i projektowanie wewnętrznych strategii komunikacji klientów, proponowanie kreatywnych rozwiązań i ich opracowywanie, zapewnianie jakości projektu graficznego i końcowego produktu/ usługi,

– zapewnienie ciągłych innowacji przez przejście od projektowania graficznego tradycyjnej usługi zorientowanej na druk do projektu graficznego wewnętrznej i sprawnej agencji kreatywnej ukierunkowanej na klienta i na wielokanałową publikację i dystrybucję cyfrową,

– utrzymanie różnych aplikacji i oferowanie wsparcia i szkoleń klientom różnych aplikacji,

– opracowanie i utrzymanie gamy produktów oferowanych w portalu zamówień na wydanie, automatyzacja i utrzymanie przepływów produkcji dokumentów, określanie norm i procedur,

– zarządzanie jednostką, personelem, sprzętem i finansami oraz ich koordynacja.

DZIAŁ - DRUKARNIA

+ WYDZIAŁ DS. DRUKU EKSPRESOWEGO I DYSTRYBUCJI

– zapewnienie szerokiej gamy produktów drukowanych wysokiej jakości, w tym dokumentów ustawodawczych i protokolarnych, usług drukowania na żądanie i materiałów papierniczych,

– przetwarzanie i sporządzanie zatwierdzeń do druku dokumentów ustawodawczych i parlamentarnych, takich jak protokoły posiedzeń, pełne sprawozdania z obrad, teksty przyjęte, pytania i odpowiedzi pisemne, zapewnienie publikacji w Dzienniku Urzędowym (EUR-Lex) lub na stronie Europarl/w rejestrze,

– wysyłka i dystrybucja materiałów drukowanych,

– przygotowanie, redagowanie, korekta i formatowanie we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej,

– zarządzanie jednostką i koordynowanie jej, wykorzystanie i nadzorowanie jej zasobów finansowych i umów, pełnienie funkcji korespondenta na kilku forach.

1 Zob. rozporządzenie Rady (EWG, Euratom, EWWiS) nr 259/68 (Dz.U. L 56 z 4.3.1968, s. 1) zmienione rozporządzeniem (WE, Euratom) nr 723/2004 (Dz.U. L 124 z 27.4.2004, s. 1), a ostatnio rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 1023/2013 z dnia 22 października 2013 r. zmieniającym Regulamin pracowniczy urzędników Unii Europejskiej i warunki zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej (Dz.U. L 287 z 29.10.2013, s. 15).
2 Urzędnik jest klasyfikowany z chwilą zatrudnienia zgodnie z art. 32 regulaminu.
3 Spis głównych zadań znajduje się w załączniku.
4 Państwami członkowskimi Unii Europejskiej są: Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Niemcy, Estonia, Irlandia, Grecja, Hiszpania, Francja, Chorwacja, Włochy, Cypr, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Węgry, Malta, Niderlandy, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Słowacja, Finlandia i Szwecja.
5 Ten rok doświadczenia nie zostanie uwzględniony w ocenie doświadczenia zawodowego wymaganego w następnym akapicie.
6 Kwalifikacje i dyplomy uzyskane w Zjednoczonym Królestwie do 31 grudnia 2020 r. są akceptowane bez innego potwierdzenia. Dyplomy uzyskane po tym terminie wymagają uznania przez NARIC. W praktyce oznacza to, że dyplomom brytyjskim wydawanym od 1 stycznia 2021 r. musi towarzyszyć dokument potwierdzający równoważność wydany przez właściwy organ państwa będącego aktualnie członkiem Unii.
7 Językami urzędowymi Unii Europejskiej są: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.
8 Językami urzędowymi Unii Europejskiej są: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.
10 Nie dotyczy to osób zatrudnionych w Parlamencie Europejskim w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur. Do osób kandydujących należy upewnienie się, czy otrzymaliśmy kompletną dokumentację odpowiadającą kandydaturze [jeżeli odpowiednich dokumentów brakuje na portalu HRM (Streamline)].
11 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 z dnia 23 października 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje, organy i jednostki organizacyjne Unii i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia rozporządzenia (WE) nr 45/2001 i decyzji nr 1247/2002/WE (Dz.U. L 295 z 21.11.2018, s. 39).

Zmiany w prawie

Maciej Berek: Do projektu MRPiPS o PIP wprowadziliśmy bardzo istotne zmiany

Komitet Stały Rady Ministrów wprowadził bardzo istotne zmiany do projektu ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – poinformował minister Maciej Berek w czwartek wieczorem, w programie „Pytanie dnia” na antenie TVP Info. Jak poinformował, projekt nowelizacji ustawy o PIP powinien trafić do Sejmu w grudniu 2025 roku, aby prace nad nim w Parlamencie trwały w I kwartale 2026 r.

Grażyna J. Leśniak 05.12.2025
Lekarze i pielęgniarki na kontraktach „uratują” firmy przed przekształcaniem umów?

4 grudnia Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt zmian w ustawie o PIP - przekazało w czwartek MRPiPS. Nie wiadomo jednak, jaki jest jego ostateczny kształt. Jeszcze w środę Ministerstwo Zdrowia informowało Komitet, że zgadza się na propozycję, by skutki rozstrzygnięć PIP i ich zakres działał na przyszłość, a skutkiem polecenia inspektora pracy nie było ustalenie istnienia stosunku pracy między stronami umowy B2B, ale ustalenie zgodności jej z prawem. Zdaniem prawników, to byłaby kontrrewolucja w stosunku do projektu resortu pracy.

Grażyna J. Leśniak 05.12.2025
Klub parlamentarny PSL-TD przeciwko projektowi ustawy o PIP

Przygotowany przez ministerstwo pracy projekt zmian w ustawie o PIP, przyznający inspektorom pracy uprawnienie do przekształcania umów cywilnoprawnych i B2B w umowy o pracę, łamie konstytucję i szkodzi polskiej gospodarce – ogłosili posłowie PSL na zorganizowanej w czwartek w Sejmie konferencji prasowej. I zażądali zdjęcia tego projektu z dzisiejszego porządku posiedzenia Komitetu Stałego Rady Ministrów.

Grażyna J. Leśniak 04.12.2025
Prezydent podpisał zakaz hodowli zwierząt na futra, ale tzw. ustawę łańcuchową zawetował

Prezydent Karol Nawrocki podpisał we wtorek ustawę z 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt. Jej celem jest wprowadzenie zakazu chowu i hodowli zwierząt futerkowych w celach komercyjnych, z wyjątkiem królika, w szczególności w celu pozyskania z nich futer lub innych części zwierząt. Zawetowana została jednak ustawa zakazująca trzymania psów na łańcuchach. Prezydent ma w tym zakresie złożyć własny projekt.

Krzysztof Koślicki 02.12.2025
Przekształcanie umów B2B dołoży pracy sądom

Resort pracy nie podjął nawet próby oszacowania, jak reklasyfikacja umów cywilnoprawnych i B2B na umowy o pracę wpłynie na obciążenie sądów pracy i długość postępowań sądowych. Tymczasem eksperci wyliczyli, że w wariancie skrajnym, zakładającym 150 tys. nowych spraw rocznie, skala powstałych zaległości rośnie do ponad 31 miesięcy dodatkowej pracy lub koniecznego zwiększenia zasobów sądów o 259 proc. Sprawa jest o tyle ważna, że na podobnym etapie prac są dwa projekty ustaw, które – jak twierdzą prawnicy – mogą zwiększyć obciążenie sądów.

Grażyna J. Leśniak 25.11.2025
MZ znosi limit tzw. nadwykonań świadczeń udzielanych osobom do 18. roku życia - projekt przyjęty przez rząd

Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o Funduszu Medycznym - poinformował w środę rzecznik rządu Adam Szłapka. Przygotowana przez resort zdrowia propozycja zakłada, że Narodowy Fundusz Zdrowia będzie mógł w 2025 r. otrzymać dodatkowo około 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego. MZ chce również, by programy inwestycyjne dla projektów strategicznych były zatwierdzane przez ministra zdrowia, a nie jak dotychczas, ustanawiane przez Radę Ministrów. Zamierza też umożliwić dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w całości ze środków Funduszu Medycznego.

Grażyna J. Leśniak 19.11.2025
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2025.5135

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o naborze PE/339/2025/S - Dyrektor (K/M) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - Dyrekcja Generalna ds. Technologii Informacyjnych i Cyberbezpieczeństwa - Dyrekcja ds. Zaopatrzenia Strategicznego i Zarządzania Organizacyjnego
Data aktu: 23/09/2025
Data ogłoszenia: 23/09/2025